BadaniaPrasa - Ksiązka

Badanie Total Reach 360°: „Super Express” z największym zasięgiem łącznym

Wg najnowszej fali badania Total Reach 360° tytułem prasowym o największym zasięgu łącznym, obejmującym wszystkie kanały dotarcia brandu, jest „Super Express”.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych (zarówno w wersji desktopowej jak i na urządzenia mobilne) marek prasowych. Wskaźnik ten uwzględnia współczytelnictwo pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji danego tytułu prasowego.

      Wg najnowszej fali badania, obejmującej cały 2024 rok, tytułem o największym zasięgu jest „Super Express” z wynikiem blisko 10 mln odbiorców.

      Na kolejnych miejscach w aktualnym rankingu badania Total Reach 360° są „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, a pierwszą piątkę zamyka „Rzeczpospolita”.

      „Super Express po raz kolejny zajął w badaniu Total Reach 360° pozycję lidera, co pokazuje, że jest to mocny, zasięgowy brand, docierający do odbiorców na różne sposoby i różnymi kanałami. Super Express to oczywiście drukowana gazeta, ale również portal internetowy, profile na mediach społecznościowych, formaty wideo na You Tubie, a od niedawna również internetowe radio informacyjne. To wszystko pozwala nam dotrzeć do różnych grup i podać informację w sposób najbardziej atrakcyjny dla danego targetu”mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes TIME SA, wydawcy „Super Expressu”.

       

       

      źródło danych: PBC, Total Reach 360°, fala badawcza 01-12.2024, target: wszyscy 15-75 lat

      foto, źródło. Grupa ZPR Media

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *