BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Bardzo dobre wyniki TVN24, “Faktów” TVN i tvn24.pl

Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najpopularniejszą stacją informacyjną w czerwcu 2023 roku w grupie ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. “Fakty” TVN pozostają natomiast najchętniej oglądanym programem informacyjnym.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Telewizja TVN24 w czerwcu 2023 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 5,98 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (5,30 proc.) i Polsat News (1,79 proc.).

      TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat. Udział w rynku wyniósł 4,01 proc. Kolejne były TVP Info (2,10 proc.) oraz Polsat News (1,40 proc.).

       

       

       

      Co ważne, zasięg techniczny dla stacji na koniec stycznia 2023 roku wynosił w przypadku TVN24 68,7 proc., dla TVP Info – 99,2 proc., a Polsat News – 68 proc.

      “Fakty” TVN liderem

      “Fakty” TVN w czerwcu 2023 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” TVN wyniósł 23,4 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).

      Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,6 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,3 proc.

       

       

       

      W grupie wiekowej 20-54 lat “Fakty” TVN w czerwcu 2023 roku miały 25 proc. udziału w rynku przy 16,3 proc. udziale “Wydarzeń” Polsatu oraz 12,5 proc. “Wiadomości” TVP.

      “Fakty” na antenie TVN w grupie ogólnej widzów oglądało 20,4 proc. widowni. Na drugim miejscu podium znalazły się “Wiadomości” z udziałem 14,6 proc. emitowane na głównej antenie, a “Wydarzenia” Polsatu zgromadziły przed telewizorami 12,2 proc. odbiorców.

      Internauci wybierają tvn24.pl

      Z danych Gemius PBI/Mediapanel za czerwiec 2023 roku wynika, że portal tvn24.pl był najpopularniejszym serwisem stacji telewizyjnych. W ubiegłym miesiącu stronę tvn24.pl odwiedziło 9 995 724 realnych użytkowników.

      Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl – 6 625 800 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info – 3 322 620 realnych użytkowników.

       

       

      Źródło: TVN24 Biznes

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *