Prasa - Ksiązka

Bartczak i Galińska pokierują dwoma segmentami w Biurze Reklamy w Wydawnictwie Bauer

Beata Bartczak i Agnieszka Galińska pokierują dwoma segmentami w Biurze Reklamy w Wydawnictwie Bauer.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      Agnieszka Galińska, dotychczasowy Kierownik Segmentu Pism Luksusowych, awansowała w strukturach Biura Reklamy i objęła stanowisko Dyrektora Reklamy Magazynów Luksusowych i Młodzieżowych (Pani, SHOW, Twój STYL).

      Zastąpiła na nim Martę Gądek, która odchodzi z Wydawnictwa.

      Beata Bartczak objęła stanowisko Dyrektora Reklamy Magazynów poradnikowych (Świat kobiety, Olivia, Kobieta i Życie) oraz dwutygodników (Tina, Naj).

      Poprzednio oba działy były połączone.

      W Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer obie panie raportują do Izabeli Sarneckiej.

      Beata Bartczak przez ostatnie 5 miesięcy pracowała w wydawnictwie Wprost, gdzie odpowiadała za przychody reklamowe w obszarze online. Poprzednio 5 lat była związana z wydawnictwem Burda International Polska gdzie jako dyrektor sprzedaży odpowiadała za segment poradnikowy oraz kulinarny. Wcześniej przez 13 lat pracowała w wydawnictwie G+J.

      Agnieszka Galińska jest związana z Wydawnictwem Bauer od 13 lat. Poprzednio pracowała m.in. w wydawnictwie Hachette-Filipachi (ELLE, Samo Zdrowie).

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *