Internet & Gry - Reklama

„Bierzyński na żywca” w Wirtualnej Polsce

We wtorek, 8 stycznia o godz. 12:00, premiera nowej odsłony autorskiego programu Jakuba Bierzyńskiego. Pierwszym gościem będzie Michał Kamiński. Emisja m.in. na stronie głównej WP. Kolejne odcinki „Bierzyński na żywca” zaplanowano w każdy wtorek.

Zaproszeni przez Bierzyńskiego goście – politycy, ludzie sztuki, aktywiści – mają komentować bieżące wydarzenia, ze szczególnym uwzględnieniem konsekwencji społecznych. Prowadzący włączy do dyskusji również widzów i na bieżąco będzie zadawał ich pytania.

Program będzie emitowany na stronie głównej WP, w serwisie WP Opinie oraz w kanałach social media wydawcy. Emisja pierwszego odcinka, z udziałem Michała Kamińskiego, już we wtorek, 8 stycznia o godz. 12:00.

Najważniejszą cechą tego programu jest interaktywność. Chcę zaproponować widzom unikalne doświadczenie. To oni będą mogli porozmawiać z zaproszonymi gośćmi, dzielić się komentarzami. Ja będę głównie moderatorem tej dyskusjimówi Jakub Bierzyński.

Jakub Bierzyński jest prezesem domu mediowego OMD, a także jednym z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Kantar Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Jako socjolog, przedsiębiorca, inwestor oraz publicysta aktywnie komentuje bieżącą sytuację na rynku mediów oraz porusza aktualne kwestie społeczne.

Bierzyński jest też autorem felietonów politycznych, które pisze dla Wirtualnej Polski. – Jest wnikliwym obserwatorem życia politycznego. Jego teksty, publikowane w serwisie WP Opinie, cieszą się wielkim zainteresowaniem. W programie wideo zobaczymy te same wartości: dogłębną analizę problemu i dociekliwość, które dadzą użytkownikom nowe spojrzenie na aktualne wydarzeniamówi Marcin Ręczmin, szef działu opinie w WP.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. Cyklicznie w Wirtualnej Polsce powstaje już 13 programów. Do najchętniej oglądanych formatów wideo należą m.in. codzienne „Tłit” oraz „Money. To się liczy”. Łącznie w grudniu 2018 r. odtworzono je odpowiednio 17,4 i 14 mln razy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *