Prasa - Ksiązka

„Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie” – webinar Grupy Wyborcza już 29 kwietnia br.

Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl, prowadzi cykl webinarów dla klientów i marketerów. Podejmowane w nich tematy dotyczą nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. W czwartek, 29 kwietnia 2021 r. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu – webinar „Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie”. Występujący w nim eksperci poruszą kwestie związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i opowiedzą m.in. o markach, które budzą zaufanie, a także o tworzeniu projektów, które mogą zmieniać świat na lepsze. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

 

Inkluzywność, świadomy konsumpcjonizm, siła kobiet, różnorodność – to tylko niektóre biznesowe trendy, które globalnie zyskują na znaczeniu. Na naszych oczach zmienia się świat, a nowe zjawiska skłaniają nas do głębszej refleksji nad przyszłością. Jak ta zmiana wpływa na postrzeganie marek? Jak dzielić się odpowiedzialnością? Jak marki mogą przekraczać granice własnej organizacji i wspierać potrzebne zmiany? O tym będzie mowa podczas kolejnego webinaru Grupy Wyborcza, które odbędzie się w czwartek, 29 kwietnia br. w godz. 14:00-15:00 na platformie Clickmeeting.

W czasie spotkania będzie można usłyszeć m.in. o tym, jak kolejne pokolenia redefiniują idee, wartości i zjawiska, jakie są obecnie trendy w Polsce i na świecie oraz dlaczego – mając coraz mniej czasu – powinniśmy myśleć nie tylko o tym, co wydarzy się za rok, ale też za 30, 40 i 50 lat. W dyskusji poruszony zostanie także temat zaufania – wartości, których pożądamy u firm, a także to, jak w zmieniającym się świecie realizować wartościowe projekty.

Spotkanie „Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie” poprowadzą eksperci: Katarzyna Pawłowska-Salińska, dziennikarka, zastępczyni redaktorki naczelnej „Wysokich Obcasów”; Michał Olszewski, publicysta, redaktor naczelny krakowskiego wydania „Gazety Wyborczej” oraz Robert Staśkiewicz, szef obszaru ds. sprzedaży i rozwoju biznesu Wyborcza.pl.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 29 kwietnia).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach – nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniemrozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.plWysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynie „Książki. Magazyn do czytania” oraz w lifestyle’owych  magazynach „Wysokie Obcasy Extra”, „Wysokie Obcasy Praca”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl oraz w aplikacji “Gazety Wyborczej”. W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2020 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła niemal 260 tys.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *