Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Brain będzie kreował reklamy dla Plusa na Kartę

Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową oferty Plus na Kartę i przez najbliższy czas będzie odpowiedzialna za komunikacje tej linii biznesowej.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      W przetargu na opracowanie platformy komunikacji i obsługi rocznej ATL i BTL linii Plus na Kartę udział wzięło pięć agencji, a kryteriami oceny były:

      • atrakcyjność kreatywna,
      • zauważalność reklam,
      • wyróżnialność na tle konkurencji,
      • kampanijność formatu,
      • dopasowanie do grupy docelowej.

      „Prace zaprezentowane przez wszystkie agencje były na bardzo wysokim poziomie i podjęcie decyzji było trudne.” – ocenia przetarg Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtel – „Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim biorącym udział w przetargu za pracę strategiczną, koncepcyjną oraz przedstawione koncepty kreatywne. Dziękujemy za ogrom pracy włożonej w przygotowanie i prawdziwie doceniamy wysiłek oraz zaangażowanie w nasz przetarg.”

      Zwycięzcą postępowania została agencja Brain. Proponowany przez nią koncept ma potencjał stania się silną i wyróżnialną platformą pozwalającą na efektywne dotarcie do masowego odbiorcy, a tym samym pozwoli na realizację celów biznesowych na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *