Brain będzie kreował reklamy dla Plusa na Kartę

Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową oferty Plus na Kartę i przez najbliższy czas będzie odpowiedzialna za komunikacje tej linii biznesowej.

 

 

W przetargu na opracowanie platformy komunikacji i obsługi rocznej ATL i BTL linii Plus na Kartę udział wzięło pięć agencji, a kryteriami oceny były:

  • atrakcyjność kreatywna,
  • zauważalność reklam,
  • wyróżnialność na tle konkurencji,
  • kampanijność formatu,
  • dopasowanie do grupy docelowej.

„Prace zaprezentowane przez wszystkie agencje były na bardzo wysokim poziomie i podjęcie decyzji było trudne.” – ocenia przetarg Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtel – „Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim biorącym udział w przetargu za pracę strategiczną, koncepcyjną oraz przedstawione koncepty kreatywne. Dziękujemy za ogrom pracy włożonej w przygotowanie i prawdziwie doceniamy wysiłek oraz zaangażowanie w nasz przetarg.”

Zwycięzcą postępowania została agencja Brain. Proponowany przez nią koncept ma potencjał stania się silną i wyróżnialną platformą pozwalającą na efektywne dotarcie do masowego odbiorcy, a tym samym pozwoli na realizację celów biznesowych na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *