Bridgestone rozpędza Igrzyska Olimpijskie w Eurosporcie

Eurosport i Bridgestone poinformowały dzisiaj o nawiązaniu szerokiej współpracy wokół nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich, która podkreśli rolę firmy Bridgestone jako partnera Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i zwiększy zasięg jej kampanii zatytułowanej „Chase Your Dream, No Matter What” na terytorium Europy1.

 

Jako partner Eurosportu, Bridgestone będzie obecny na wszystkich antenach stacji, od telewizji poprzez usługi na żądanie po media społecznościowe i platformy digitalowe – zapewniając sobie maksymalne dotarcie do milionów kibiców igrzysk olimpijskich w 50 krajach Europy.

W dotychczasowej historii igrzysk olimpijskich marki musiały podpisywać oddzielne umowy z wieloma nadawcami, aby dotrzeć do kibiców w poszczególnych krajach europejskich. W drodze do igrzysk i w trakcie samych zmagań Eurosport zapewni Bridgestone możliwość niezwykle interaktywnej, angażującej i szerokiej promocji marki wśród europejskich kibiców.

– Eurosport odmienia sposób relacjonowania igrzysk olimpijskich. Kibice będą mogli obejrzeć każdą sekundę tego spektakularnego, globalnego wydarzenia za pośrednictwem platform Eurosportu, Eurosport Playera i Eurosport.com, otrzymując jeszcze większą dawkę sportowych emocji powiedział Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships w Discovery Networks International i Eurosporcie.Jesteśmy dumni z innowacyjnych narzędzi, które opracowaliśmy wspólnie z marką Bridgestone, aby wkomponować ją w jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku 2018 na świecie, a także zaangażować naszych oddanych kibiców i pogłębić szczególną więź Bridgestone z igrzyskami olimpijskimi.

– Jako oficjalny partner MKOl, z ogromną niecierpliwością czekamy na nadchodzącą, zimową odsłonę olimpijskich zmagań, które stanowią pokaz niesamowitego ducha, poświęcenia i dokonań ludzkościpowiedział Thierry Jupsin, dyrektor ds. marketingu marki Bridgestone. Partnerstwo z Eurosportem doskonale wpisuje się w działania naszej marki i wzmocni nasze więzi z ruchem olimpijskim i zaangażowanymi społecznościami w Europie.

Kampania Bridgestone „Chase Your Dream, No Matter What” budowana jest wokół ambasadorów i ich wysiłku na drodze do spełnienia sportowych marzeń i olimpijskiego sukcesu. Akcja rozpocznie się jeszcze w październiku i obejmie spoty telewizyjne na kanałach Eurosportu, plansze sponsorskie do programu „Galeria sław” oraz inne elementy promocyjne przed i podczas transmisji z Pjongczangu na platformach Eurosportu i w Eurosport Playerze. Bridgestone pojawi się także w ramach dedykowanej sekcji olimpijskiej na stronie Eurosportu i aplikacji mobilnej, a także przy codziennych postach z wynikami z olimpijskich aren w mediach społecznościowych. W ramach zintegrowanej kampanii wokół sportów zimowych Bridgestone będzie także oficjalnym partnerem relacji Eurosportu z mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim i Pucharu Świata w skokach narciarskich. We Francji, gdzie Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk w Pekinie w 2022 i Paryżu w 2024 r., firma Bridgestone stworzyła szytą na miarę kampanię reklamową, podkreślającą jej związek z ideą olimpijską.

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz