Technologia - Promocje

CES 2025: LG rozszerza koncepcję „AI home solutions” na obszar mobilności

Firma LG Electronics (LG) zaprezentuje na targach CES 2025 nowe, innowacyjne rozwiązanie, które zwiększy wygodę i komfort w przestrzeni mobilnej LG AI Home. Pojazd koncepcyjny „Lifestyle Solution for Mobility”, prezentowany na stoisku firmy, wprowadza platformę LG Mobility Experience (MX). To przełomowe rozwiązanie dla przestrzeni mobilnych integruje pełen zestaw inteligentnych technologii LG, tworząc płynne połączenie między mobilnością a AI Home i czyniąc codzienne życie jeszcze bardziej komfortowym.

 

Platforma MX firmy LG redefiniuje pojęcie rozwiązań domowych, tworząc nowy rodzaj wszechstronnej, wielofunkcyjnej przestrzeni. Wykorzystując modułowy system pakietów, platforma łączy innowacyjne urządzenia LG z technologiami sztucznej inteligencji, przekształcając kabinę pojazdu w adaptowalne środowisko. Ta przestrzeń może pełnić funkcję przedłużenia domu, prywatnego salonu multimedialnego lub kreatywnego studia, oferując potencjalnym klientom ekscytujące możliwości w ramach koncepcji „Space-as-an-Experience”.

Platforma MX wpisuje się w panujące trendy w branży motoryzacyjnej i preferencje klientów, którzy odchodzą od tradycyjnych koncepcji transportu, w kierunku koncepcji pojazdów jako spersonalizowanej przestrzeni stylu życia. Platforma oferuje dostosowany do potrzeb styl życia, w którym najnowsze produkty, rozwiązania AI i usługi współdziałają w celu zapewnienia najwyższego komfortu i wygody użytkownika.

 

 

Platforma MX została zaprojektowana z dwiema kabinami: w pełni konfigurowalną przednią kabiną kierowcy oraz tylną. Użytkownicy mogą dostosować tę wszechstronną przestrzeń na wiele sposobów, na przykład dzieląc ją na wielofunkcyjne strefy lub przekształcając w spersonalizowane przestrzenie lifestylowe, takie jak studio twórców, salon biznesowy czy oddzielne strefy relaksu i hobby. Modułowa konstrukcja pozwala na wyposażenie tylnej kabiny w różnorodne urządzenia, umożliwiając użytkownikom wybór konfiguracji idealnie dopasowanych do ich potrzeb i preferencji. LG planuje oferować platformę MX w formie subskrypcji, co sprawi, że stanie się dostępna dla szerszego grona odbiorców.

Zasilana przez rozwiązanie LG AI Home, ThinQ ON, platforma MX umożliwia użytkownikom personalizację warunków wewnątrz pojazdu oraz korzystanie z przydatnych usług lifestylowych, takich jak zarządzanie codziennym harmonogramem czy dostęp do skrótów informacyjnych. Dodatkowo, platforma może integrować usługi oferowane przez zewnętrznych dostawców, takie jak zamawianie żywności i napojów, usługi pralnicze czy rezerwacja hoteli, co jeszcze bardziej rozszerza i wzbogaca doświadczenia użytkownika.

Odwiedzający stoisko LG na targach CES 2025 będą mogli zapoznać się z platformą MX w strefie „Lifestyle Solution for Mobility”. Prezentowane tam będą wysoce konfigurowalne rozwiązania, które redefiniują mobilny styl życia, integrując najnowocześniejsze urządzenia LG i technologie Internet of Things. To innowacyjne spojrzenie na przyszłość mobilności oraz połączonych hybrydowych przestrzeni mieszkalnych.

“Innowacyjna platforma MX, oparta na koncepcji „Space-as-an-Experience”, wykorzystuje mocne strony LG w zakresie urządzeń i technologii AI Home, aby zaprezentować nowy kierunek w zakresie mobilności”powiedział Lyu Jae-cheol, prezes LG Home Appliance Solution Company. “Realizując naszą wizję Zero Labor Home, będziemy nadal łączyć i rozszerzać doświadczenia klientów we wszystkich aspektach codziennego życia”.

Odwiedzający targi CES 2025 w dniach 7-10 stycznia mogą zapoznać się z najnowszymi innowacjami LG, w tym platformą MX, na stoisku firmy (#15004, Las Vegas Convention Center).

foto, źródło. LG Electronics Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *