Chatbot w serwisie money.pl

Redakcja money.pl w odpowiedzi na zwiększony ruch i potrzeby użytkowników, wprowadziła na swojej stronie głównej chatbota. Przedsiębiorcy, samozatrudnieni i użytkownicy mogą używać przygotowanego menu z najważniejszymi informacjami, jak również sami zadawać pytania.

 

 

 

 

Pandemia koronawirusa to trudny czas dla polskich firm. Wiele z nich walczy o przetrwanie. Dlatego money.pl, największy serwis gospodarczy, uruchamia pierwszego w polskich mediach chatbota z najważniejszymi informacjami dla przedsiębiorców i samozatrudnionych. Poprzez bota czytelnicy mają dostęp do najbardziej aktualnych i starannie wyselekcjonowanych wiadomości dotyczących postanowień Tarczy Antykryzysowej. Chatbot na money.pl stanowi kompendium wiedzy po wszystkich aktualnie dostępnych ulgach dla biznesu.

Chcemy wzmocnić zaangażowanie stałych i nowych użytkowników, którzy poszukują niezbędnych i wiarygodnych informacji najszybciej jak tylko się da. Chatbot dostarcza skrupulatnie dobrane treści na żądanie, dokładnie w momencie, kiedy są one komuś potrzebne. Takie rozwiązanie stanowi też element w automatyzacji procesów wydawniczych, dostarczając istotnych wskaźników jakościowych mówi Jarosław Żulpo, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu Wydawniczego w WP.

W komunikacji z botem można używać głównego menu, jak i pytać wprost. Chatbot odpowie na najbardziej nurtujące pytania związane z aktualną sytuacją gospodarczą. Bot powstał we współpracy z polską firmą Advisero, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych systemów do wsparcia kontaktu z klientem. Współpraca z money.pl jest jedną z pierwszych prób wdrożenia chatbotów do polityki wydawniczej.

Algorytm chatbota rozwijany jest w oparciu o mechanizmy Machine Learning i NLP. Bot jest stale aktualizowany i zyskuje na jakości wraz ze wzrostem liczby konwersacji i zadanych pytań.

Patrząc na to, co dzieje się wokół nas, uznaliśmy, że należy stworzyć rozwiązanie, które pomoże ludziom poradzić sobie z natłokiem informacji. Kryzys rodzi nowe pomysły i nasze narzędzie ma na celu stać się miejscem, które pomoże przedsiębiorcom rozstrzygnąć problemy i znaleźć odpowiedzi na najtrudniejsze, praktyczne pytania w jednym miejscu, przez całą dobę wyjaśnia Patryk Koć, Head of Enterprise Business w Advisero.

money.pl każdego dnia dociera do ponad miliona Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lutym 2020 r. serwis odwiedziło 7,4 mln realnych użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *