Cisowianka Perlage z Eurosportem na rajdzie Mille Miglia 2017

Już 18 maja rusza jubileuszowa, 90-ta edycja rajdu zabytkowych samochodów Mille Miglia 2017. Po raz drugi, oficjalnym partnerem wydarzenia została marka Cisowianka Perlage. Dzięki strategicznej współpracy z Eurosportem, widzowie będą mieli okazję śledzić przebieg wyścigu na platformach Eurosportu i wspólnie z Teamami Perlage celebrować to niesamowite motoryzacyjne święto.
 
Mille Miglia 2017 to bezprecedensowe wydarzenie dla wszystkich miłośników zabytkowych aut. Dzięki partnerstwu marki Cisowianka Perlage z Eurosportem, tegoroczna edycja w szczególny sposób zapisze się w pamięci polskich widzów. Będą oni mieli możliwość śledzenia wydarzeń na trasie rajdu zarówno za pośrednictwem kanałów social media, jak również w telewizji i poprzez aplikację Eurosport.com. Specjalnie dla polskich fanów, Eurosport uruchomi studio eksperckie na Facebooku, gdzie dostępne będą relacje na żywo z rajdu oraz komentarze ekspertów zapraszanych do studia, którzy podzielą się najciekawszymi historiami i ciekawostkami na temat wyścigu. Co więcej, wspólnie z Cisowianką Perlage zorganizowany zostanie konkurs, w którym można wygrać limitowane albumy Mille Miglia.
– Partnerstwo z marką Cisowianka Perlage to kolejny, znakomity przykład kampanii realizowanej w ramach naszej oferty Eurosport Experience – holistycznego podejścia wykorzystującego w pełni potencjał magnetyzmu, które niesie ze sobą sportowa rywalizacja. Emocje kibiców trudno porównać do odbioru jakiegokolwiek innego rodzaju kontentu. Cieszymy się, że marka Cisowianka Perlage obdarzyła nas zaufaniem, decydując się na partnerstwo przy legendarnym, włoskim wyścigu.” podkreślił Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Discovery w Polsce.
– Mille Miglia to niewątpliwie wielkie sportowe święto; niezwykły wyścig łączący w sobie historię motoryzacji, tradycję, nowoczesność i szyk, jakiego nadają mu startujące samochody. Przy tak prestiżowym wydarzeniu chcieliśmy pracować z najlepszymi. Dlatego też wybraliśmy Eurosport. Kto wie lepiej, jak pokazać pasję, rywalizację, emocje i prestiż Mille Miglia, jak nie kanał, który relacjonuje największe sportowe imprezy świata? dodaje Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Cisowianki.
Produkt Eurosport Experience zadebiutował na polskim rynku w ubiegłym roku, jako pierwsza tego typu oferta pozwalająca powiązać markę z prestiżowymi wydarzeniami sportowymi. Zakłada ona o wiele szersze spektrum działań niż standardowy sponsoring relacji sportowych, łącząc w sobie działania na antenie i poza nią. Oprócz takich narzędzi, jak unikalny branded content, zaangażowanie sportowców i ekspertów, dedykowane aplikacje, cross-promocje, czy pakiet hospitality, zespół Brand Partnership Discovery Media oferuje swoim klientom spoty w ekskluzywnym czasie reklamowym wokół największych wydarzeń sportowych transmitowanych przez Eurosport (turniejów Wielkiego Szlema, kolarskich Grand Tourów oraz nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *