CK MEDIATOR powierza obsługę serwisową spółce ECO SERWIS

CK MEDIATOR, importer i dystrybutor elektroniki użytkowej, w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, przekazał obsługę serwisową osobnej spółce - firmie ECO Sp. z o.o. Nowy kooperant spółki oferuje kompleksowe usługi z zakresu modernizacji, instalacji, naprawy i serwisu elektroniki użytkowej, takiej jak komputery PC, laptopy, smartfony czy urządzenia peryferyjne.

 

Oprócz iMaców, które są dostępne w bardzo przystępnych cenach, w ofercie dystrybutora znajdziemy również komputery All-in-One takich marek, jak: Lenovo, Dell, HP, czy ASUS. Oferowane konstrukcje zwykle nie są demonami wydajności, ale z uwagi na kompaktową i zwartą budowę, mają swoich zwolenników. Przykładowo, osoby chcące zorganizować przestrzeń roboczą w gabinecie, unikając tym samym plątaniny kabli lub po prostu zewnętrznego monitora, który byłby istotny w przypadku korzystania z laptopa.

Nie rzucamy słów na wiatr. Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, podejmujemy kolejne działania, które sukcesywnie przybliżają nas do realizacji naszych celów biznesowych. Sierpień zaczynamy współpracą z osobną spółką serwisową ECO SERWIS, która ma działać na rzecz CK MEDIATOR, w trosce o wygodę i komfort naszych klientów - zarówno biznesowych, jak i detalicznych. - mówi Dariusz Grabowski, Prezes Zarządu CK MEDIATOR.

Efektem współpracy będzie usprawnienie obsługi reklamacji. Przede wszystkim skróci się czas oczekiwania na realizację zgłoszenia, ale także, dzięki nowoczesnemu systemowi RMA, przyspieszony zostanie sam proces jego wprowadzania.

W ECO SERWIS można złożyć reklamację jako klient biznesowy i detaliczny. Wszystko dzieje się za pośrednictwem formularza dostępnego online, gdzie uzupełniamy podstawowe dane zgłaszającego wraz z informacjami o produkcie oraz opisujemy występującą usterkę. Co istotne, za pośrednictwem tego samego systemu, mamy również możliwość śledzenia statusu realizacji zgłoszenia.

System RMA dostępny jest bezpośrednio ze strony internetowej spółki - www.ecoserwis.pl - gdzie należy wybrać czy zgłoszenia dokonujemy jako klient biznesowy, czy detaliczny.

Zobacz także

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz