Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół” (wideo)

Z początkiem czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną stacji Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.

 

 

Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska, kierowane do fanów rozrywki, dostępne w większości sieci kablowych w Polsce oraz na platformach cyfrowych. Od 4 czerwca oba kanały oraz ich internetowe platformy dostępne będą w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.

 

 

Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Z okazji 25-lecia tego popularnego sticomu, stacja postanowiła przypomnieć fanom, że wszystkie przygody swoich ulubionych bohaterów mogą śledzić właśnie na antenie Comedy Central. Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu.

Główną kreacją jest teledysk, którą uzupełni ponad 20 krótkich, sześcio i piętnastosekundowych, spotów. Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w ogólnopolskiej telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i Youtube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów Starcom.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *