BadaniaMediaNC+TVN Discovery Polska

“Czas decyzji 2018” w TVN24 i TVN24 BiS pokonał konkurencję

“Czas decyzji 2018” emitowany przez stacje informacyjne grupy TVN (TVN24 i TVN24 BiS) osiągnął najlepsze wyniki oglądalności podczas wieczoru wyborczego 21 października spośród wszystkich stacji informacyjnych w Polsce. Przyciągnął przed telewizory ponad milion widzów.

 

Główne stacje informacyjne, czyli TVN24 i TVN24 BiS, TVP Info i Polsat News, pokazywały swoje wieczory wyborcze w nieco różnych porach, jednak wszystkie emitowały go między godziną 20.30 a 24.27.

W tym wspólnym paśmie spośród kanałów informacyjnych najwięcej widzów zgromadził wieczór wyborczy “Czas decyzji 2018” transmitowany na antenach TVN24 i TVN24 BiS. Stacje odnotowały łącznie 10,16 procent udziału w oglądalności. “Czas decyzji 2018” śledził 1 217 319 widzów w grupie ogólnej.

Stacja TVP Info odnotowała w grupie ogólnej 7,90 procent udziału w oglądalności w tym paśmie, a Polsat News – 2,71 procent.

Grupa komercyjna

W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej (16-49) wieczór wyborczy transmitowany na antenach TVN24 i TVN24 BiS również znalazł się na pozycji lidera (6,86 procent udziału).

Specjalny program w TVN24 i TVN24 BiS zdobył dwa razy większe udziały w rynku w grupie komercyjnej niż TVP Info (3,35 procent udziału w rynku), a trzykrotnie większe niż Polsat News (2,15 procent udziału w rynku).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *