Da Vinci Learning rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na polskim rynku. Od 1 września 2017 roku kanał znajdzie się w ofercie reklamowej Polsat Media.  

 

„To kolejna zmiana w naszym kanale jaką zaplanowaliśmy na ten rok. Sprzedaż czasu reklamowego stwarza nam nowe możliwości uzyskania dodatkowych środków na inwestycje programowe. Liczymy m.in. na pozyskanie sponsorów dla naszych produkcji lokalnych, nad uruchomieniem których właśnie pracujemy“, powiedział Grzegorz Płaza, kierujący działaniami Da Vinci Learning w Polsce.  

Kanał Da Vinci Learning będzie 60 kanałem, który znajdzie się w portfolio Polsat Media.

„Da Vinci Learning wzbogaci i urozmaici naszą ofertę kanałów tematycznych, a w szczególności pakiet dziecięcy, w którego skład wchodzą w tej chwili cztery stacje. Jestem przekonany, że jego edukacyjna formuła, pasma skierowane dla dzieci, rodzin i dorosłych okażą się interesujące dla naszych reklamodawców”, skomentował Stanisław Janowski, Managing Director Polsat Media.

Polska jest drugim po Turcji europejskim rynkiem, na którym Da Vinci Learning rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.