Serial „Zaplątani” w Disney Channel

Już jesienią w Disney Channel premiera niezwykłego serialu „Zaplątani”, w którym fani Roszpunki będą mogli śledzić dalsze losy tej wyjątkowej księżniczki. Grafika dostosowana do nieco młodszej widowni (dziewczynki w wieku 6-11 lat), rewelacyjna muzyka i niezwykłe przygody pięknej bohaterki z pewnością podbiją serca nie tylko młodszych dzieci, ale również całych rodzin.
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 
Akcja serialu jest kontynuacją długometrażowego filmu Walt Disney Animation Studios „Zaplątani”, w którym widzowie poznali ciekawą świata, ale zamkniętą w wieży, bohaterkę o niesamowitych 20-metrowych włosach. Życie Roszpunki całkowicie się odmieniło, gdy na jej drodze nieoczekiwanie stanął czarujący złodziejaszek Julek. W nowym serialu Disneya Roszpunka spróbuje sprostać swojemu królewskiemu przeznaczeniu. W tym celu odłoży koronę i wyruszy w podróż pełną przygód i niespodziewanych zwrotów akcji z ukochanym Julkiem i przyjaciółmi. Bohaterka będzie chciała także odkryć tajemnicę swoich włosów, które niespodziewanie odrosły…
Premierowe emisje serialu „Zaplątani” od poniedziałku do piątku, od 25 września o 18:00.
10 premierowych odcinków serialu to unikalna możliwość promocji marki Partnera wśród dziewczęcych grup widzów. Disney Channel jest bowiem najlepiej dopasowanym do grupy dziewczynek w wieku 6-11 lat (AFF = 160, W 6-11) dziecięcym kanałem na polskim rynku. Możliwość wizerunkowego połączenia marki Klienta z tym wyjątkowym serialem zapewni emisja billboardów sponsorskich, a emitowane poza przerwą reklamową skrzydełka skutecznie przyciągną uwagę widzów, wyróżniając przekaz reklamowy. Dodatkowo, większe zaangażowanie widzów zapewni format top&tail, który znacznie zwiększy świadomość o marce Klienta.
Nowy serial Disneya oparty na uwielbianej przez dzieci i ich rodziców historii, doskonałe dopasowanie kanału i niestandardowe formy promocji Disneya (tv, online, mobile) to idealne warunki do zaistnienia i zbudowania skutecznej, wizerunkowej kampanii promującej markę Klienta.
Dane: NAM, H1 2017, 6:00-20:59, AFF vs A 16-49, Dayparts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *