Da Vinci Media i Azoomee łączą siły

Firma medialna Da Vinci Media z siedzibą w Berlinie, w której ofercie znajduje się kanał telewizyjny dla dzieci ogłosiła, że została przyjęta przez spółkę Azoomee z siedzibą w Londynie.

 

 

 

 

 

Oferta spółki Da Vinci Media obejmuje kanały telewizyjne edukacyjne i cyfrową aplikację i jest skierowana do dużej grupy głodnych wiedzy najmłodszych widzów na całym świecie. Połączone spółki będą dysponować największą na świecie biblioteką gier i filmów dla dzieci, które uczą i bawią. Nowo powstała grupa, która będzie funkcjonować pod dwoma markami „Azoomee” i „Da Vinci Kids” będzie docierać do ponad 45 milionów abonentów za pośrednictwem linearnych kanałów telewizyjnych i aplikacji mobilnych w ponad 150 krajach świata. Przejęcie jest kluczowym krokiem w kierunku globalnej ekspansji grupy.

„Spółka Azoomee opracowała wewnętrznie bardzo elastyczną, wyróżnioną wieloma nagrodami cyfrową platformę, z której można korzystać na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu, w każdym miejscu na świecie. Bardzo cieszymy się, że dostarczamy widzom z różnych krajów treści edukacyjne premium za pośrednictwem naszej zaawansowanej technologicznie platformy”powiedział  prezes Douglas Lloyd.

„Dystrybucja jest kluczowa dla partnerów, którzy zajmują się udostępnianiem naszych treści. Podpisana umowa zapewnia nam globalną obecność dzięki długoterminowej partnerskiej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, operatorami telewizji kablowej, satelitarnej i publicznymi nadawcami oraz dostępność we wszystkich największych sklepach z aplikacjami i na odbiornikach telewizyjnych podłączonych do Internetu”dodała Estelle Lloyd, dyrektor ds. operacyjnych.

„Bardzo cieszę się, że dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci połączyły siły. Spółka Da Vinci rozbudza ciekawość świata dzieci w wieku 6-11 lat takimi programami, jak np. Operacja Auć, a koncern Azoomee kieruje swoją ofertę do najmłodszych widzów w wieku 4-7 lat. Obie spółki idą przykładem ciekawego świata Leonarda da Vinci i sprawiają, że nauka staje się wspaniałą przygodą” podkreślił Ferdinand Habsburg, założyciel Da Vinci Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *