Internet & Gry - Reklama

Danuta Breguła dyrektorką zarządzającą treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska

Danuta Breguła 23 września rozpocznie pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektorka zarządzająca obszarem treści płatnych. Pełniący dotychczas tę funkcję Tomasz Gaweł od listopada 2024 r. obejmie w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych.

 

Jako dyrektorka zarządzająca treści płatnych Danuta Breguła będzie odpowiedzialna za rozwój strategii segmentu treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska. Breguła jest strateżką marek i międzynarodową ekspertką w obszarze wzrostu zasięgu mediów, zaangażowania użytkowników i biznesu subskrypcji cyfrowych.

W ostatnich latach Danuta Breguła pracowała jako Expert-in-Residence w funduszu Media Development Investment Fund, który w Polsce jest inwestorem spółek Agora, Gremi i Wirtualna Polska, a także jako Head of Digital User Market Senate, Global Media Unit w Ringier AG.

Wcześniej w latach 2016-2021 była Dyrektorką Strategii Online i Subskrypcyjnej Gazety Wyborczej (Agora), gdzie przewodziła rozwojowi biznesu i produktu subskrypcyjnego a następnie członkinią zarządu newonce.media. Jest absolwentką Leadership Academy for Women in Digital Media w Poynter Institute na Florydzie i Leadership Academy for Poland.

Tomasz Gaweł jest związany z Ringier Axel Springer Polska od 2016 roku. Początkowo kierował obszarem VOD, a od marca 2019 roku był dyrektorem zarządzającym płatnych treści. Z początkiem listopada 2024 r. Tomasz Gaweł obejmie nowe stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych i będzie odpowiedzialny za rozwój oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi, tworząc synergię między strategicznymi klientami grupy a produktami z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

foto,źródło. Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *