BadaniaMedia

Doskonałe wyniki oglądalności 11. sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Oglądalność najnowszego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” już od premiery utrzymuje się na wysokim poziomie. Pierwsze trzy odcinki osiągnęły udział w oglądalności na poziomie 3.2% w grupie 16-49, a liczba ta rośnie z odcinka na odcinek.

 

„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” to bijąca rekordy popularności produkcja, emitowana na antenie MTV Polska od listopada 2013 roku. Oglądalność najnowszej edycji, od samego początku utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Trzy pierwsze odcinki osiągnęły średni SHR na poziomie 3.2% w grupie komercyjnej 16-49. Rekordową widownię w tym sezonie program zgromadził w czasie emisji trzeciego odcinka, 7 kwietnia, kiedy show osiągnęło wynik 4.1% SHR w grupie 16-49. Wysoka oglądalność „Warsaw Shore” wpłynęła pozytywnie na wyniki stacji. Udział w oglądalności MTV Polska w dni premier wzrósł o 95% w stosunku do okresu sprzed premiery programu.

W najnowszym sezonie „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” widzowie ponownie zobaczą, jak bawi się najbardziej szalona ekipa imprezowiczów w Polsce. W nowych odcinkach pojawili się dobrze znani widzom uczestnicy z poprzednich edycji, w tym Ania „Mała”, Ewelina „Evelona”, Klaudia, Piotrek „Pedro” i Damian „Stifler”. Nie zabrakło również nowych twarzy. Do Ekipy dołączyli uczestnicy „Ex na plaży Polska” – kochająca swoje ciało i dobrą zabawę Ewa oraz Anastasiya, która ponad wszystko lubi być w centrum uwagi. Męską część Ekipy zasilił miłośnik wszystkich kobiet Damian „Dzik” i zwariowany Kasjusz.

Premierowe odcinki „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” emitowane są od 24 marca w każdą niedzielę o godz. 23:00. Następnego dnia użytkownicy serwisu player.pl mogą obejrzeć materiał online – bezpłatnie z reklamami lub w ramach pakietu bez reklam. Ponadto, właśnie na platformie player.pl, fani programu mogą, za dodatkową opłatą, oglądać nowe odcinki programu przed premierą telewizyjną. Podstawowym kanałem komunikacji z fanami programu są media społecznościowe. Profil show na Facebooku ma prawie 520 tys. fanów, a konto na Instagramie obserwuje ponad 180 tys. osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *