BadaniaMediaTVN Discovery Polska

“Dzień Dobry TVN” liderem programów śniadaniowych w grupie komercyjnej w 2020!

W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 “Dzień Dobry TVN” był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie komercyjnej.

 

Cenne porady, intersujące rozmowy, poruszające reportaże, fascynujący goście – to wszystko składa się na doskonały początek dnia. Każdy odcinek „Dzień Dobry TVN” gwarantuje zastrzyk pozytywnej energii z samego rana. W ubiegłym roku do prowadzących program dołączyły dwie nowe pary: Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Agnieszka Wożniak – Starak.

Od stycznia do grudnia „Dzień Dobry TVN” oglądało średnio 202 443 widzów w grupie komercyjnej, co zapewniło programowi pozycję lidera wśród widzów w wieku do 16 do 49 lat. Przełożyło się to na 10,50 % udziału w rynku. Największą widownię gromadziły weekendowe wydania. Program oglądało wtedy średnio 274 668 widzów, co zapewniło „Dzień Dobry TVN” pozycję lidera i 11,31% udziału w rynku w grupie komercyjnej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *