BadaniaMediaTVN Discovery Polska

„Dzień Dobry TVN” liderem w grupie komercyjnej!

„Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej. W marcu i kwietniu był to najchętniej oglądany program śniadaniowy wśród widzów w wieku 16 – 49.

 

Od początku roku „Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycje lidera wśród programów śniadaniowych w grupie komercyjnej. W kwietniu odcinki emitowane od poniedziałku do piątku śledziło średnio ponad 300 tysięcy widzów. Największą widownię gromadziły wydania weekendowe – niemal 600 tysięcy widzów.

Udział w rynku w grupie 16 – 49 wynosił 10,30% (wydania od poniedziałku do piątku) oraz 11,63% (wydania weekendowe). Również w marcu najchętniej oglądane były odcinki emitowane w weekendy. Ich średnia widownia wyniosła 580 tysięcy widzów, co przełożyło się na 11.08% udziału w rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *