„Dzienna dawka humoru” z Comedy Central Polska

Stacja startuje z nową kampanią, w ramach której przygotowała dedykowany spot promocyjny oraz szereg działań na kanałach Comedy Central Polska w mediach społecznościowych, w tym konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

 

W dobie zamkniętych kin, teatrów, braku koncertów i komediowych spektakli, kiedy większość czasu spędzamy we własnych czterech ścianach – Comedy Central Polska serwuje swoim widzom „Dzienną dawkę humoru”. W nowej kampanii stacja przypomina, że na jej antenie emitowane są najpopularniejsze seriale i programy komediowe: od kultowych „Przyjaciół” i „Teorii wielkiego podrywu”, przez popularne animacja, jak „Blok Ekipa” i „Włatcy Móch”, po lokalne produkcje – „Comedy Club” i „Drunk History – Pół litra historii”.

Kampanii towarzyszą działania na kanałach Comedy Central Polska w social mediach. W trzy kolejne grudniowe piątki na profilu stacji na Facebook’u organizowane będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Pierwszy wystartował dziś, 4 grudnia (LINK). „Dawka dziennego humoru” obejmować będzie m. in. videogalerie i memy publikowane na Instagramie i Facebook’u. Z kolei na profilu stacji w serwisie Tik Tok fanów bawić będzie Michał Pałubski, komik znany widzom m. in. ze stand-up’owego show, „Comedy Club”.

Kampania obecna jest na platformach Facebook i YouTube, kanałach własnych ViacomCBS, ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz w serwisach ASZdziennik.pl i player.pl. Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, za zakup mediów Starcom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *