MediaPlatforma Canal+/ Canal+ PolskaZapowiedzi TV

“Dziewczyny z Dubaju®” już 29 kwietnia w serwisie Canal+ online (wideo)

Sześć tygodni w czołówce Box Office. Ponad milion widzów w kinach przez niewiele ponad miesiąc emisji. Zagadka, w którym serwisie i kiedy pojawi się film została właśnie rozwiązana. Wyczekiwana produkcja i głośna premiera – DZIEWCZYNY Z DUBAJU® 29 kwietnia już dostępna w serwisie CANAL+ ONLINE!

 

– Najpopularniejszy polski film, który w 2021 r. jako jedyny przyciągnął do kin ponad milion widzów.

– Sześć tygodni w czołówce Box Office, w tym cztery na pierwszym miejscu.

– Produkcja Doroty Rabczewskiej i Emila Stępnia w reżyserii Marii Sadowskiej, która według twórców odsłania ciemne oblicze polskiego show-biznesu i ujawnia prawdę na temat afery dubajskiej.

 

 

Piękne kobiety, podróże luksusowymi jachtami i szalone imprezy przy najdroższym szampanie. O młodych Polkach, celebrytkach i modelkach wyjeżdżających do zagranicznych kurortów w celu zarabiania na zapewnianiu rozrywki i towarzystwa bogatym mężczyznom, mówiło się od wielu lat. Film inspirowany był wydarzeniami opisanymi w książce Piotra Krysiaka „Dziewczyny z Dubaju”.

Czułam tutaj temat na film. Trochę ze względów biznesowych, bo widziałam, jak całą Polskę interesuje ten temat, ale trochę też ze względów misyjnychmówi producentka filmu Dorota „Doda” Rabczewska.

Doda podkreślała, że jej głównym celem było skłonienie kobiet do refleksji nad własnym życiem.

Głośny obraz opowiada historię młodej, ambitnej dziewczyny Emi, która od lat marzy o karierze w wielkim świecie. Dlatego gdy tylko nadarzyła się okazja, bez wahania decyduje się zostać ekskluzywną escort girl. Wkrótce to właśnie ona, na zaproszenie arabskich szejków, zaczyna rekrutować Polki – celebrytki, gwiazdy ekranu i modelki. Jednak ten niedostępny, luksusowy świat szybko ujawnia swoją ciemną stronę.

 

 

DZIEWCZYNY Z DUBAJU® jeszcze przed staterem zdjęć budziły ogromne emocje, co ostatecznie przełożyło się na ogromną popularność filmu i jego spektakularne wyniki. W premierowy weekend produkcja przeciągnęła prawie 280 000 widzów, co było najlepszym kinowym otwarciem roku. Przez sześć tygodni DZIEWCZYNY Z DUBAJU® utrzymywały się w czołówce Box Office – w tym cztery na pierwszym miejscu – by ostatecznie, po nieco ponad miesiącu emisji, zamknąć rok z wynikiem ponad miliona widzów. Tym samym DZIEWCZYNY Z DUBAJU® zostały najpopularniejszą polską produkcją 2021 r. oraz trzecim najchętniej oglądanym filmem, ustępując miejsca jedynie wyczekiwanej najnowszej części przygód Jamesa Bonda NIE CZAS UMIERAĆ oraz głośnej DIUNIE.

FILM DOSTĘPY W SERWISIE CANAL+ ONLINE OD 29 KWIETNIA

Niespotykanego rozmachu i realizmu dodają zdjęcia, które były kręcone zarówno w luksusowych miejscach w Polsce, jak i w prestiżowych międzynarodowych lokacjach. Jego reżyserką jest Maria Sadowska, autorka innego filmowego przeboju kasowego „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, opowiadającego historię Michaliny Wisłockiej. Producentami DZIEWCZYN Z DUBAJU® są Dorota Rabczewska i Emil Stępień. W obsadzie znaleźli się m. in.: Paulina Gałązka, Katarzyna Sawczuk, Olga Kalicka, Anna Karczmarczyk oraz Katarzyna Figura, Jan Englert, Beata Ścibakówna i Józef Pawłowski oraz Giulio Berutti.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *