Ewelina Binzer dyrektorem WP brand studio

Wewnętrzną agencją content marketingową Wirtualnej Polski pokieruje Ewelina Binzer. Jako dyrektor ma zapewnić dalszy rozwój WP brand studio, poszerzyć ofertę o nowe produkty oraz realizować projekty przygotowywane zgodnie z potrzebami marek.

 

– Brand Studio znam »od podszewki«. Zespół tworzą zdolni, kreatywni i zaangażowani ludzie. Stawiam na ten potencjał, ten już odkryty, jak i ten jeszcze wymagający doszlifowania. To w połączeniu ze sprawną współpracą z zespołami WPM jest gwarancją dalszego, jeszcze szybszego rozwoju w kierunku realizacji najskuteczniejszych projektów dla naszych klientów mówi Ewelina Binzer, dyrektor WP brand studio.

Do jej obowiązków będzie należeć dalszy rozwój WP brand studio, m.in. przez poszerzanie oferty o nowe, skuteczne produkty oraz planowanie i realizację projektów wykorzystujących kompleksowe rozwiązania dla marek, od strategii content marketingowych opartych o nowoczesny storytelling przez natywne formaty reklamowe, dopasowane do poszczególnych branż i etapów ścieżki zakupowej, aż do produkcji i dystrybucji treści do odbiorców.

Ewelina Binzer z Wirtualną Polską związana jest od 14 lat. W tym czasie pracowała jako dyrektor realizacji działań niestandardowych WP brand studio, przez ponad 8 lat była dyrektorem akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych.

Wcześniej, przez 2 lata Ewelina Binzer była związana z firmą Broker.fm, do której w tamtym czasie należała Interia.pl. Tam realizowała kampanie dla klientów domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Pracowała również w Wirtualnej Polsce w dziale Business Developement, zajmowała się współpracą z klientami korporacyjnymi.

Dotychczas dyrektorem WP brand studio był Jan Buze, który z końcem czerwca odszedł z WP.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *