Gametoon HD dołączył do oferty Telewizji Orange

Kanał e-sportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest Kino Polska TV SA, dołączył do oferty Telewizji Orange. Kanał zasilił Pakiet Optymalny z oferty operatora, który zapewnia dotarcie do około 500 tys. gospodarstw domowych. Oznacza to, że zasięg Gametoon HD, który na początku tego roku wynosił ponad 1 mln gospodarstw domowych, zwiększył się do ok. 1,5 mln. Gametoon HD w ofercie Orange jest dostępny na pozycji EPG nr 132.

 

 

 

 

– Gametoon HD to kanał, który w Polsce ma duży potencjał wzrostu. Intensywnie pracujemy nad tym, by zbudować szeroką społeczność wokół tej marki, dlatego stawiamy na ekskluzywne treści, współpracę z youtuberami i popularnymi platformami gamingowymi, relacjonujemy najważniejsze wydarzenia e-sportowe. Chcemy, by na koniec 2020 roku kanał docierał do 4-5 milionów gospodarstw domowych, co pozwoli nam na zwiększenie przychodów z reklam. Obecność Gametoon HD w Telewizji Orange istotnie nas do tego celu przybliżamówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

Mocna oferta programowa Gametoon HD

Gametoon HD może się pochwalić współpracą z najważniejszymi wydawcami i producentami gier komputerowych w Polsce i na świecie, takimi jak: Activision Blizzard, EA, Ubisoft, Riot Games, czy 11bit studios. Kanał regularnie gości popularnych graczy i youtuberów. W ostatnich trzech miesiącach byli to m.in. Jakub Lothar Szygulski, Anna Lempiank Łempicka, NRGeek czy MrSetoKami. Widzowie mogli zobaczyć również Wojtka Łozo Łozowskiego, znanego prezentera telewizyjnego, muzyka, byłego członka zespołu Afromental i ex jurora The Voice of Poland, który na antenie Gametoona zmagał się z grami Ghost Recon: Breakpoint, Need for Speed: Heat i Trine 4.

E-sport rośnie w siłę!

W 2019 roku aż 76% polskich internautów potwierdziło, że są aktywnymi graczami*. W ostatnim roku nastąpił znaczący wzrost fanów e-sportu. Aż 43% ankietowanych internautów przyznało, że przynajmniej raz w tygodniu śledzi lub ogląda turnieje e-sportowe. W 2018 roku było ich 27%. Rośnie również odsetek osób oglądających wydarzenia e-sportowe w klasycznej telewizji. Odnotowała ona największy wzrost popularności spośród wszystkich platform/kanałów do śledzenia e-sportu, wyprzedzając YouTube, Facebook czy Twitch. W 2019 roku telewizja była głównym kanałem do oglądania e-sportu dla 12% respondentów. Podczas gdy rok temu było to tylko 7%.

Dyrektorem programowym Gametoon HD jest Maciej Mikstacki.

 

 

 

* Polish Gamers Research 2019. Badania zrealizowane przez Krakowski Park Technologiczny oraz Polish Gamers Observatory w okresie 26.03 – 08.04.2019.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *