Prasa - Ksiązka

"Gazeta Wyborcza" z kampanią "Mój pierwszy raz"

W piątek, 21 września br. “Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl zainaugurowały kampanię “Mój pierwszy raz”, skierowaną do osób, które w tym roku po raz pierwszy mogą wziąć udział w wyborach samorządowych. Zespół dziennika przygotował też specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl.

Wybierasz się na wybory samorządowe za miesiąc? – Nie wiedziałam, że są jakieś wybory, ale dobrze, że mówisz, chętnie zagłosuję – mówi 23-letnia Marta. “Gazeta Wyborcza” sprawdziła, co jest istotne dla młodych ludzi, którzy w tym roku po raz pierwszy w życiu zagłosują w wyborach samorządowych. W ramach kampanii “Mój pierwszy raz” opisało to 21 września br. 20 lokalnych magazynów “Gazety Wyborczej”. Wraz z 20 ciekawymi materiałami z rozmów magazyny prezentowały młodych na swoich 20 okładkach. A podsumowanie ich głosów i raport o TOP 10 polskich miastach najbardziej przyjaznych młodym osobom można znaleźć w artykule inaugurującym kampanię, dostępnym na Wyborcza.pl.

Redakcja “Gazety Wyborczej” w najbliższych dniach będzie namawiać młodych ludzi do udziału w wyborach i skorzystania ze swojego prawa do głosowania. Zachęci ich m.in. do czytania materiałów dostępnych w serwisie Wyborcza.pl/wybory, który zbiera wszystkie redakcyjne teksty o kampanii samorządowe, w tym wyniki sondaży, sylwetki kandydatów i poradniki dla głosujących.  Dzięki rozbudowanej sieci redakcji lokalnych w 21 miastach jesteśmy najlepszym źródłem informacji i analiz na temat zbliżających się wyborów samorządowych. Jeśli ktoś chce zagłosować świadomie, warto, żeby zaglądał na Wyborcza.pl/wybory  mówią Aleksandra Sobczak, prowadząca serwis i Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych “Gazety Wyborczej”.

 Dodatkowo, aby ułatwić młodym osobom podjęcie pierwszej decyzji w wyborach, zespół dziennika przygotował dla nich specjalną, bezpłatną prenumeratę cyfrową „Wyborczej”. Oferta będzie ważna aż do końca listopada; można aktywować ją – jeśli się ma 18-22 lata – na Wyborcza.pl/pierwszyraz. Nowi subskrybenci “Gazety Wyborczej” będą dodatkowo otrzymywać codzienny newsletter lokalny, przygotowany przez jedną z 20 redakcji “Gazety Wyborczej” – mówi Jerzy Wójcik, wydawca “Gazety Wyborczej”.

Komplet informacji i regulamin promocji można znaleźć na Wyborcza.pl/pierwszyraz.
Zespół “Gazety Wyborczej” zaprasza też wszystkie młode osoby (i nie tylko!) do kontaktu – listy można pisać na adres: listy@wyborcza.pl.

Kampanię “Gazety Wyborczej” “Mój pierwszy raz” wspiera autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział promocji “Gazety Wyborczej”.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *