Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Goran Markovic pokieruje rynkiem prywatnym w T-Mobile Polska

1 września Goran Markovic dołączy do zarządu T-Mobile Polska. Jako Członek Zarządu ds. Rynku Prywatnego będzie kierował pionem odpowiedzialnym za ofertę dla klientów indywidualnych.

 

Goran Markovic jest związany z sektorem telekomunikacyjnym od ponad 16 lat i w tym czasie pełnił funkcje kierownicze w spółkach Grupy Telenor. Ostatnio zajmował stanowisko Chief Commercial Officera w Telenor Bułgaria i kierował całością działań sprzedażowych i marketingowych segmentów B2C oraz B2B.

Z radością witamy w naszych szeregach tak doświadczonego i utalentowanego profesjonalistę. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyzwań, jakie globalna sytuacja postawiła przed rynkiem telekomunikacyjnym, ale po zakończeniu procesu zmian T-Mobile jest dziś w najlepszej pozycji, aby nadal zdobywać serca klientów. Jestem pewien, że dzięki wsparciu Gorana odniesiemy sukcespowiedział Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

W trakcie swojej kariery Goran Markovic przebył pełną ścieżkę od stażu w dziale marketingu do przejęcia odpowiedzialności za całą ofertę komercyjną operatora. Przed objęciem stanowiska CCO w Telenor Bułgaria był odpowiedzialny za transformację biznesu i organizacji w regionie CEE jako Program Director klastra CEE. Wcześniej zajmował stanowiska w pionie marketingu Telenor Hungary, takie jak Omni-channel Marketing Director, Business Transformation Lead i Doradca CMO. Goran Markovic pełnił także funkcję Brand Managera w Grupie Telenor po wyprowadzce ze swojego rodzinnego kraju, Czarnogóry, gdzie rozpoczął karierę w 2004 r. jako stażysta w zespole komunikacji marketingowej. W Telenor Czarnogóra zajmował kolejno stanowiska Marketing Communication Director, Marketing Director oraz pełnił obowiązki CMO Consumer.

Goran Markovic jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Czarnogóry, a obecnie studiuje EMBA na University of Sheffield. Ukończył szereg programów managerskich, m. in. w INSEAD Business School, Harvard Business School, Norwegian Business School oraz London Business School.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *