Grupa Bauer Media w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

Od 1 grudnia Grupa Bauer optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.

 

Za prowadzenie sprzedażowych działań crossmedialnych Grupy Bauer odpowiada teraz Tomasz Ramza, Szef Negocjacji Korporacyjnych, pozostając jednocześnie Dyrektorem Generalnym Działu Sprzedaży Grupy RMF. Do jego głównych zadań należy miedzy innymi prowadzenie korporacyjnej polityki sprzedaży oraz negocjacje z domami mediowymi.

Z kolei za pakiety i oferty crossmediowe odpowiada Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer, zarządzane przez Izabelę Sarnecką, Dyrektor Biura Reklamy.

W związku z restrukturyzacją z Grupą Bauer rozstaje się Michał Kaliński, kierujący do tej pory działem sprzedaży korporacyjnej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *