Technologia - Promocje

Havas Media wygrywa przetarg mediowy Perfetti Van Melle

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową dwóch marek z portfolio Perfetti Van Melle. Współpraca rozpocznie się od listopada 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

      – Ogromnie się cieszymy z wygranej. Praca dla takich marek jak Mentos czy Chupa Chups pozwala nam wykorzystać know-how naszych unikatowych jednostek i zaproponować klientowi efektywną komunikację w mediach. Innowacyjne rozwiązania technologiczne z wykorzystaniem kompetencji 18 Havas Warsaw oraz jakościowa strategia kontentowa oparta na wnioskach z naszego najnowszego badania Havas Soil to główne filary zaplanowanych działań komunikacyjnychmówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

      – Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skutecznego wzrostu naszych marekmówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager PVM Polska.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *