MediaWAŻNE

HGTV Home & Garden świętuje pierwsze urodziny

HGTV Home & Garden wystartowała 7 stycznia 2017 roku. Już w chwili debiutu jego wyniki oglądalności przerosły najśmielsze oczekiwania. Po roku istnienia kanał pochodzący z portfolio Scripps Networks Interactive znajduje się w ścisłej czołówce kanałów lifestylowych w Polsce i tuż po TVN Style, jest drugą najchętniej oglądaną stacją kobiecą. W 2017 roku HGTV Home & Garden osiągnęła udział w rynku 0,53% w grupie widzów 16-49. W momencie rekordowej oglądalności wyniki kanału sięgały nawet 1,40% w grupie komercyjnej.
 

„HGTV obchodzi pierwsze urodziny. Jubileusz kanału świętujemy z tym większą radością, że wolno nam mówić o sukcesie potwierdzonym rekordowymi wskaźnikami oglądalności. Powiodło się nam, ponieważ tworząc kanał o domach i ogrodach, nie myśleliśmy wyłącznie o budynkach i przestrzeniach. Skupiliśmy się na ludziach. Wykreowaliśmy medialną przestrzeń przyjazną rodzinie i pełną dobrych emocji. Bezpieczną i otwartą na świat. HGTV budowaliśmy jak dom dla tych, którzy potrzebują ciepła oraz wzajemnych inspiracji. Dziękujemy Widzom za to, że chcieli w nim gościć. Obiecujemy dbać o naszą wspólną przestrzeń i zapraszamy do spędzania w niej czasu” – powiedziała Małgorzata Łupina, Zastępca Dyrektora Programowego TVN ds. kanałów tematycznych.

HGTV Home & Garden to telewizja tworzona przez ludzi z pasją. W ciągu pierwszego roku działalności widzowie mogli poznać wielu prowadzących – ekspertów, którzy inspirowali ich do pozytywnych zmian w ich otoczeniu. Projektantka wnętrz Dorota Szelągowska, wielbicielka i znawczyni przyrody Maja Popielarska, architekt Krzysztof Miruć, stolarz Dariusz Wardziak, artysta Jimi Ogden, Małgorzata Ziółkowska i Sylwia Wilgatek – Wykuż zajmujące się renowacją mebli czy Karol Paciorek i Magdalena Tacik – specjaliści od gadżetów, to tylko niektórzy z pasjonatów prowadzących programy w tym kanale.

Lokalne produkcje to jedna z mocnych stron tej stacji. W ciągu minionego roku HGTV Home & Garden wprowadziła do swojej oferty programowej wiele polskich propozycji. Widzowie pokochali programy Doroty Szelągowskiej takie jak: „Domowe rewolucje”, „Dorota was urządzi” czy „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”. Wśród innych najchętniej oglądanych produkcji znalazły się także: „House Hunters – Poszukiwacze domów” czy „Musisz to mieć”. Jesienią na antenie kanału zadebiutowały kolejne nowe programy – „Zgłoś remont”, „Darek solo” czy „Drugie życie mebli”, których kontynuacje będzie można zobaczyć już wiosną.

HGTV Home & Garden to także starannie wyselekcjonowane propozycje z biblioteki Scripps Networks Interactive. W 2017 roku polscy widzowie najchętniej oglądali min.: „Domy z potencjałem”, „Zarobić na remoncie”, „Podwórkową reaktywację”, czy takie programy jak „Misja: Remont” i „Poszukiwacze domów – Rodziny”.

Z okazji swoich pierwszych urodzin kanał HGTV Home & Garden przygotowała dla swoich widzów weekend z maratonami ich dwóch ulubionych amerykańskich programów. W sobotę 6 stycznia od godziny 12:30 do godziny 15:30 będzie można zobaczyć sześć najlepszych odcinków „Zarobić na remoncie” z Tarekiem i Christiną El Moussa. W niedzielę 7 stycznia od godziny 12:30 do godziny 16:30 stacja zaprasza na spotkanie z Chipem i Jo Gaines. Stacja pokaże wtedy trzy odcinki „Domów z potencjałem” i wyjątkowy program “Domy z potencjałem: Za kulisami”. Joanna i Chip zdradzą jak powstaje program i co dzieje się podczas zdjęć po drugiej stronie kamery. Odpowiedzą na nurtujące widzów pytania oraz bez zażenowania pochwalą się kilkoma wpadkami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *