Internet & Gry - Reklama

Huuuge – zmiany w strukturze zarzadzania

Huuuge Inc., globalny producent i wydawca gier typu free-to-play działający na szybko rozwijającym się rynku gier mobilnych, poinformował dziś o awansie trzech członków kadry zarządzającej na wyższe stanowiska oraz odejściu dwóch osób z dotychczas sprawowanych funkcji.

 

– Jon Bellamy, Wojciech Wronowski i Amir Kwiat, należący do grona globalnej kadry kierowniczej Huuuge, obejmą nowe funkcje zarządcze.

– Jon Bellamy awansował na stanowisko Wiceprezesa Wykonawczego ds. Strategii i Inwestycji, Wojciech Wronowski na stanowisko Wiceprezesa Wykonawczego ds. Produktu i Działalności Operacyjnej, a Amir Kwiat na stanowisko Starszego Wiceprezesa ds. Marketingu.

– Tal Shoham i Elad Kushnir, zajmujący dotychczas stanowiska Dyrektor ds. Marketingu i Dyrektor Operacyjny, będą pełnić funkcje doradców Dyrektora Generalnego i Spółki.

– Strategia i kluczowe cele Huuuge pozostają niezmienione.

Anton Gauffin, założyciel i Dyrektor Generalny Huuuge, skomentował: „2021 jest wyjątkowym rokiem dla Huuuge. W lutym staliśmy się spółką publiczną notowaną na GPW, a w kwietniu zrealizowaliśmy największą w historii firmy transakcję przejęcia, nabywając Traffic Puzzle, grę z czołówki rankingu przychodów gatunku ‘match-3’. Żadne z tych osiągnięć nie byłoby możliwe bez udziału Elada Kushnira i Tala Shohama. Chciałbym podziękować zarówno Eladowi, jak i Talowi, za bardzo ważną rolę, jaką odegrali w rozwoju Huuuge w ciągu ostatnich lat. Cieszę się także, że będziemy nadal korzystać z ich wsparcia, które będą zapewniać jako doradcy firmy.”

Elad Kushnir przyjmie funkcję doradcy, którą pełnił na początku współpracy z Huuuge, a swoje obowiązki wykonawcze przekaże Wojciechowi Wronowskiemu – Wiceprezesowi Wykonawczemu ds. Produktu i Działalności Operacyjnej.

Elad Kushnir rozpoczął pracę w Huuuge jako Dyrektor Operacyjny w 2019 r. po tym, jak przez wiele lat był zaangażowany w funkcjonowanie firmy jako inwestor i doradca Dyrektora Generalnego. Następnie odpowiedzialny był za przygotowanie organizacji do działania jako spółki publicznej. Odegrał kluczową rolę w rozwoju firmy, koncentrując swoje działania wokół dążenia do osiągnięcia przez nią sprawności operacyjnej. Przyczynił się tym samym do sukcesu oferty IPO spółki, będącej w efekcie największą tego typu ofertą na rynku gier w historii GPW.

„Wow! Trzy niesamowite lata na stanowisku Dyrektora Operacyjnego. To niezwykłe doświadczenie na zawsze zostanie w mojej pamięci. Jestem bardzo dumny z tego, co udało się osiągnąć zespołowi Huuuge na całym świecie. Wojciech Wronowski uosabia nasze wartości w Huuuge: ambicję, pokorę i odporność. Zna firmę od podszewki – jego droga zawodowa prowadziła od funkcji stażysty, którą przyjął 16 lat temu, do stania się jednym z najlepszych dyrektorów na rynku gier. Jest najlepszą osobą, aby kontynuować naszą misję. Ja wracam do swojej pierwotnej funkcji doradcy Antona z poczuciem ogromnego sukcesu. Życzę moim przyjaciołom i współpracownikom na całym świecie wielu osiągnięć i dalszego rozwoju. Naprzód drużyno Huuuge!!!”Elad Kushnir, były Dyrektor Operacyjny

Obowiązki Tala Shohama w pionie marketingu przejmie Amir Kwiat, Starszy Wiceprezes ds. Marketingu, natomiast za zarządzanie pionem wydawniczym nadal będzie odpowiadał Jon Bellamy, Wiceprezes Wykonawczy ds. Strategii i Inwestycji.

Tal Shoham zaczął pracę w Huuuge na początku 2020 r. na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu, odpowiedzialnego za całość działań marketingowych firmy i za nakłady ponoszone na pozyskiwanie użytkowników. Bezpośrednim wynikiem pracy Tala była rewitalizacja pionu wydawniczego Huuuge, nabycie i odpowiednie dostosowanie skali Traffic Puzzle na początku 2021 r. oraz stopniowe przekształcenie zespołu marketingowego firmy w światowej klasy dział marketingu, którym jest obecnie.

„Głęboko wierzę w sukces Huuuge i uważam, że jest to niesamowita firma, mająca wspaniałą kulturę organizacyjną. Jestem wdzięczny, że mogłem pracować z tak wieloma utalentowanymi osobami w różnorodnych obszarach działalności firmy. Powierzenie nowych ról kierowniczych JB i Amirowi to według mnie słuszna decyzja. JB będzie wspierał realizację przyjętej przez Huuuge strategii Build & Buy (Buduj i Kupuj) w części dotyczącej nabywania spółek. Przyczyni się do tego jego bogate doświadczenie w zakresie inwestycji i przejęć na rynku gier oraz doświadczenia zdobyte w ramach prowadzenia z sukcesem pionu wydawniczego Huuuge. Z kolei Amir niewątpliwie będzie czerpał ze swej szerokiej wiedzy w zakresie marketingu, pozyskiwania użytkowników (UA) i monetyzacji, zdobytej w trakcie współpracy z czołowymi firmami z branży gier mobilnych.” Tal Shoham, były Dyrektor ds. Marketingu

Anton Gauffin, założyciel i Dyrektor Generalny, podsumował: „Zmiana roli Elada i Tala i objęcie przez nich funkcji doradców stwarza świetną okazję do przyjęcia dodatkowych obowiązków przez następną generację liderów Huuuge, którzy wniosą do zespołu zarządzającego swój profesjonalizm i unikalną perspektywę. Nowo awansowani członkowie kierownictwa to doświadczeni dyrektorzy wykonawczy, którzy w ostatnich latach udowodnili, że uosabiają Huuuge w najlepszym wydaniu. Z pełnym przekonaniem o słuszności tej decyzji podaję dziś do wiadomości publicznej informację o powierzeniu im zwiększonego zakresu obowiązków”

Jon Bellamy, “JB”, Wiceprezes Wykonawczy ds. Strategii i Inwestycji, rozpoczął pracę w Huuuge na początku 2018 r. Wcześniej pracował w London Venture Partners, wiodącej firmie venture capital działającej w branży gier, zajmując się inwestycjami w spółki z rynku gier znajdujące się na wczesnych etapach rozwoju i biorąc udział w wielu różnych transakcjach, od inwestycji bezpośrednich po sprzedaż na rynku wtórnym i przejęcia. Zanim przeszedł do London Venture Partners, był zatrudniony w Jagex Games Studio, w zespole ds. strategii oraz połączeń i przejęć, gdzie zajmował się kwestiami związanymi z restrukturyzacją firmy i jej sprzedażą na rzecz Shanghai Fukong Interactive Entertainment Co. JB jest odpowiedzialny za określanie i realizację strategii spółki oraz za wszystkie kwestie dotyczące inwestycji, połączeń i przejęć oraz działalności wydawniczej w firmie.

Wojciech „Wrona” Wronowski, Wiceprezes Wykonawczy ds. Produktu i Działalności Operacyjnej pracuje w firmie od 2006 r., kiedy to dołączył do zespołu spółki Gamelion, będącej poprzednikiem Huuuge. Jako członek zespołu założycielskiego Huuuge Wojciech Wronowski odegrał wiodącą rolę w tworzeniu gier Casino i Billionaire Casino, wchodzących w skład portfela firmy. W 2014 r. awansował na stanowisko Wiceprezesa ds. Produktu, przyjmując odpowiedzialność za zarządzanie portfelem produktów firmy. Od 2018 r., po kolejnym awansie, pełnił funkcję Starszego Wiceprezesa Ds. Gier, kierując grupą ponad 300 osób zatrudnionych w studiach deweloperskich stojących za tytułami Huuuge, które odniosły największy sukces. Obecnie, jako jeden z najbardziej doświadczonych dyrektorów w branży gier na świecie, Wojciech Wronowski pełni funkcję Wiceprezesa Wykonawczego ds. Produktu i Działalności Operacyjnej, będąc odpowiedzialnym za strategię produktową oraz wyznaczanie kierunków rozwoju istniejących i nowych gier firmy.

Amir Kwiat, Starszy Wiceprezes ds. Marketingu, dołączył do Huuuge na początku 2020 r., obejmując funkcję Wiceprezesa ds. Pozyskiwania Użytkowników i Rozwoju. Amir jest odpowiedzialny za strategię marketingową, w tym monetyzację reklam, pozyskiwanie użytkowników, retargeting i działania kreatywne w ramach działalności marketingowej. Zanim rozpoczął pracę w Huuuge, był zatrudniony jako Dyrektor ds. Marketingu w firmie Playtika i wchodził w skład zespołu, który stworzył studio marketingowe tej firmy. Amir Kwiat pełnił również funkcję Dyrektora ds. Gier w Playtika, kierując rozwojem i skalowaniem prototypów gier. Z branżą gier związany jest od 10 lat. Zajmował w tym czasie różne stanowiska związane z marketingiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *