IDMnet odpowiada za sprzedaż serwisów Motor-Presse

IDMnet odpowiada za sieciową sprzedaż powierzchni w serwisach wydawnictwa Motor-Presse Polska Sp. z o.o. Umowa obejmuje obsługę w ramach modelu programmatic (OpenMarket i PMP) oraz direct.

 

W wyniku nawiązania współpracy do oferty IDMnet trafiły następujące serwisy Motor-Presse: Menshealth.pl, Womenshealth.pl, Runners-world.pl, Auto-motor-i-sport.pl, Motocykl-online.pl oraz Mojeauto.pl.

„Cieszymy się, że kolejny duży wydawca zaufał naszej firmie i powierzył nam na wyłączność obszar sprzedaży sieciowej. Obecnie IDMnet odpowiada za sprzedaż reklam w 125 serwisach, które docierają łącznie do 17 mln internautów w skali miesiąca” – mówi Marek Hołubecki, Programmatic Marketing & Publisher Manager.

„Mamy nadzieję, że przyłączenie serwisów Motor-Presse Polska wzbogaci ofertę IDMnet w kategoriach lifestyle oraz motoryzacja. Elastyczne rozwiązania adserwerowe IDMnet pozwolą przyspieszyć działania naszych serwisów internetowych, jednocześnie umożliwiając korzystanie z wielu platform reklamowych” – mówi Rafał StańczakBusiness Development and Marketing Director Motor-Presse Polska.

Wydawnictwo Motor-Presse Polska powstało w 1994 roku. W portfolio ma lifestyle’owy magazyn dla mężczyzn „Men's Health”, poradnik dla kobiet „Women's Health”, magazyn dla biegaczy „Runner's World”, nowoczesny poradnik motoryzacyjny „Auto motor i sport”, miesięcznik dla wielbicieli jednośladów „Motocykl” oraz miesięcznik branżowy dla kadry menadżerskiej przedsiębiorstw transportowych „Ciężarówki i Autobusy”.

IDMnet to spółka w ramach Grupy ZPR Media, który specjalizuje się w realizacji kompleksowych działań z zakresu marketingu internetowego oraz wsparciu wydawców w monetyzacji ich powierzchni reklamowej. Jako sieć reklamowa wspiera reklamodawców, agencje reklamowe i domy mediowe w realizacji skutecznych kampanii internetowych. IDMnet jest w Polsce pionierem w tej dziedzinie – działa na rynku mediów interaktywnych od 1997 roku.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.