Internet & Gry - Reklama

Interia relacjonuje Przystanek Woodstock

Portal Interia.pl, partner internetowy największego festiwalu w tej części świata, przygotował raport specjalny, w którym gromadzone będą materiały z 23. edycji Przystanku Woodstock.

Interia relacjonuje Przystanek Woodstock z Kostrzyna nad Odrą nieprzerwanie od 2006 r. Zdjęcia, materiały wideo, wywiady, komentarze i relacje przygotowane przez dziennikarzy portalu znajdą się w poświęconym festiwalowi Raporcie Specjalnym, eksponowanym na stronie głównej portalu i dostępnym pod adresem: http://muzyka.interia.pl/raporty/raport-przystanek-woodstock-2017 

– Jesteśmy przed sceną, zaglądamy za kulisy, rozmawiamy z uczestnikami i gwiazdami imprezywylicza Michał Boroń, szef redakcji muzycznej Interii.“Śledźcie, patrzcie, mało śpijcie, bo tyle rzeczy wam się nie zdarzy przez cały rok” – takie rady ma Jurek Owsiak dla woodstockowych debiutantów. Mogę się śmiało pod tym podpisać, choć w tym roku będę tam dziesiąty raz. W dodatku z poczuciem, że znów zobaczę tylko wycinek tego, co wydarzy się w Kostrzynie.

Trwająca od 3 do 5 sierpnia 23. edycja Przystanku Woodstock – choć szczególna zarówno ze względu na skalę przedsięwzięcia, jak i na stałą współpracę Interii z festiwalem oraz Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – nie jest jedynym punktem na festiwalowej mapie, z której korzysta redakcja muzyczna Interii tego lata. W portalu pojawiały się już relacje z Open’er Festival, Tauron Life Festival Oświęcim, Orange Warsaw Festival, Metal Hammer Festival, Jarocin Festival i Colours Of Ostrava,  a w planach m.in. OFF Festival Katowice i Kraków Live Festival.

Od lutego 2017 Grupa Interia.pl jest liderem kategorii Muzyka w polskim internecie – w maju br. liczba użytkowników wyniosła niemal 4,5 mln. RU na platformie total. W ciągu ostatniego roku liczba realnych użytkowników Grupy Interia.pl w kategorii Muzyka wzrosła o 0,5 mln. RU (+16%) na platformie total (dynamika czerwiec’17/czerwiec’16). Dynamika wśród użytkowników mobilnych była jeszcze większa – liczba RU wzrosła o 0,9 mln RU (+93%). W serwisach muzycznych Grupy Interia.pl użytkownicy spędzają średnio 17,5 mln. godzin miesięcznie, a więc ponad 3,5 razy więcej czasu w porównaniu do najbliższej konkurencji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *