Joyne wybiera Eutelsat dla nowej platformy PAY TV na duńskim rynku

Joyne, nowa, wielokanałowa platforma usług TV na rynku duńskim, dedykowana odbiorcom indywidualnym i odbiorcom z sektora rekreacyjnego, wybrała satelitę EUTELSAT 9B, jako sposób dotarcia do swoich odbiorców, zarówno w krajach Beneluksu, jak i całej Europie.
 
Joyne zawarła z Eutelsat Communications (NYSE Euronext Paris: ETL) wieloletnią, obejmującą kilka transponderów umowę, i przygotowuje się do jej oficjalnego uruchomienia, planowanego na 24 lipca. Do uplinku zostanie wykorzystany teleport Eutelsat Paris-Rambouillet.
Początkowo, w ofercie platformy znajdą się kanały pay TV i FTA o zróżnicowanej tematyce, jednak z akcentem na tematykę sportową. Znajdzie się tam 30 popularnych kanałów duńskich, a także marki międzynarodowe, takie jak kanały Fox Sports HD i Discovery Networks Benelux. Wykorzystując paneuropejską wiązkę satelity EUTELSAT 9B, widzowie uzyskają dostęp do usługi DTH dzięki kartom Conax Contego Cam i antenom o średnicy 45 cm lub większych. Będą oni również mogli uzyskać dostęp do treści nadawanych z pozycji przyległych.
Minimalna opłata miesięczna, dająca abonentom dostęp do pełnej oferty programowej Joyne, to zaledwie 13 Euro. Konkurencyjna oferta Joyne to możliwość elastycznej, krótkoterminowej subskrypcji – już od jednego miesiąca, dla odbiorców posiadających drugie mieszkanie, bądź przyczepę campingową, a także specjalne oferty dla właścicieli campingów i barów, udostępniających usługi TV w miejscach publicznych.
Hans Brunas, dyrektor generalny Joyne, powiedział: „Nowa marka Joyne to łączność i przyjemność płynąca z usług wysokiej jakości. Naszą nową ofertę będą wyróżniać takie czynniki jak wysoka jakość usług TV, szerokie dotarcie w Europie i elastyczność dla subskrybentów. Stawiając te kryteria na czele naszych ambicji, liczymy na wieloletnią współpracę z firmą Eutelsat, którą wybraliśmy na dostawcę pojemności satelitarnej.”
Michel Azibert, dyrektor Eutelsat ds. rozwoju i reklamy, dodał: „Nowa umowa z Joyne, obejmująca pojemność na satelicie EUTELSAT 9B, odzwierciedla wydajność satelitów w zakresie dotarcia do wielojęzycznych społeczności, a także zwiększenia dostępu do najlepszych treści pay TV dla widzów zainteresowanych krótkoterminowymi, sezonowymi rozwiązaniami. To pierwszy krok we współpracy z nowym graczem na rynku europejskim, który na pierwszym miejscu stawia elastyczność.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *