Internet & Gry - Reklama

Justyna Bajer dołącza do Grupy Onet-RAS Polska i obejmuje stanowisko Head of Noizz

Justyna Bajer będzie tworzyła i wdrażała strategię wydawniczą dla marki NOIZZ w Polsce, będzie również odpowiedzialna za wyniki finansowe, strategię biznesową i rozwój marki NOIZZ na polskim rynku.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      – Justyna ma wizję i umiejętności, jakich szukaliśmy. Jestem przekonana, że jej doświadczenie w sprzedaży, kierowaniu zespołem i zarządzaniu projektami będzie dla nas cennym wzmocnieniem. Bardzo się cieszę, że Justyna dołączyła do naszego zespołu. mówi Martyna Majchrzak, Digital Publishing Manager RASM AG i Grupy Onet-RAS Polska.

      Justyna Bajer jest związana z rynkiem mediów od 7 lat. Poprzednio pracowała w LifeTube, ostatnio na stanowisku szefowej sprzedaży. Do grona marek, za obsługę których była odpowiedzialna, należą m.in. Google, Coca-Cola Company, domy mediowe jak Publicis, czy Group One. Wcześniej związana była z agencjami PR-owymi, m.in. MSL Warsaw i Livebrand PR Communication, a do jej klientów należeli m.in. Audioteka i Max Factor Polska.

      Serwis NOIZZ powstał w Polsce w listopadzie 2015 i w czasie blisko dwóch lat wszedł na pięć kolejnych rynków: niemiecki, serbski, słowacki, węgierski i rumuński. Marka Noizz skoncentrowana na tematyce miejskiej, pisze o: muzyce, życiu miejskim, jedzeniu i najciekawszych miejskich miejscach, street fashion. Prezentuje opinie na najciekawsze bieżące tematy. Serwis notuje średnio 3,5 mln użytkowników. W czerwcu br. na czele serwisu stanął Filip Połoska.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *