Internet & Gry - Reklama

Kamil Rutkowski i Taida Mrówczynska z nowymi obowiązkami w dziale wideo Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wzmacnia swój dział wideo. Od lipca br. Kamil Rutkowski pełni funkcję dyrektora kreatywnego, a za materiały wideo portalu tworzone z myślą o platformie YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska.

– Rynek cyfrowego wideo dynamicznie się rozwija, wzrasta także zainteresowanie reklamodawców materiałami wideo. Chcemy rozbudować naszą ofertę zarówno pod ich kątem, jak i z myślą o użytkownikach, którym proponujemy coraz ciekawsze formaty wideo na różnych platformach. Nowe stanowiska w naszym zespole powołaliśmy z myślą, by uporządkować ofertę i jeszcze dynamiczniej wdrażać nowe pomysłymówi Anna Gumkowska, szefowa biznesu Lifestyle i wideo w Gazeta.pl.

Dyrektorem kreatywnym w dziale wideo Gazeta.pl od początku lipca br. jest Kamil Rutkowski, dotychczas szef produkcji wideo. W nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie produkcje wideo portalu, nadzorując prace producentów, operatorów i montażystów od koncepcji po realizację.

Kamil Rutkowski od ponad 10 lat zajmuje się produkcją materiałów wideo. Współtworzył programy telewizyjne, spoty reklamowe, relacje live i materiały dedykowane mediom społecznościowym. Pracował dla takich marek, jak Biedronka, Orlen, LPP czy Pernod Ricard. Od 2015 roku jest związany z portalem Gazeta.pl – współtworzył pierwsze w Polsce mediowe produkty wideo dedykowane mediom społecznościowym (Wideonews/Now i Haps), publicystykę sportową (m.in. Studio Mundial) i publicystyczno-satyryczny show Make Poland Great Again, wyróżniony w kategorii „Najlepsze wykorzystanie wideo” (Best Use of Video) w finale międzynarodowych nagród INMA Global Media Awards 2018.

Po sukcesach kanałów Gazeta.pl na YouTube (trzy kanały z subskrypcjami powyżej 100 tys. i srebrnymi nagrodami dla twórców platformy), Tadia Mrówczyńska obejmuje nowe stanowisko w dziale wideo – Head of YouTube Growth. W tej roli będzie współpracowała z redakcjami portalu przy opracowaniu i realizacji materiałów wideo tworzonych z myślą o platformie YouTube, a także nadzorowała rozwój kanałów portalu na tej platformie.

Taida Mówczyńska od 7 lat jest związana z platformą YouTube. Przez rok była dyrektorem sieci partnerskiej Epic Makers. Wcześniej była związana z Warner Home Video, gdzie pełniła funkcję szefa działu kreacji. W Monolith Films przez 3 lata była szefem działu promocji kino i video. Z zawodu i zamiłowania jest grafikiem komputerowym, z kilkoma międzynarodowymi nagrodami na koncie.

W ofercie wideo Gazeta.pl są m.in. wyjątkowe autorskie programy („Wilkowicz Sam na Sam”, „Make Poland Great Again”,„Next Time”,„Dogrywka”), popularne formaty social video (Gazeta.pl NOW, Haps, Myk!, Na Zdrowie), a także relacje z najważniejszych wydarzeń czy formaty wideo tworzone z myślą o serwisie YouTube („Koło Plotka”, „Plan Gry”). Materiały dostępne są na wielu platformach: w serwisach Gazeta.pl, w mediach społecznościowych, na kanałach w serwisie YouTube i za pośrednictwem aplikacji mobilnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *