Kampania reklamowa 2. sezonu “To nie ze mną” i pasm filmowych Stopklatki (wideo)
Należący do Grupy Kino Polska, popularny kanał filmowo-serialowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji drugiego sezonu serialu To nie ze mną, który zadebiutuje na antenie 1 listopada, oraz tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie został znany aktor Rafał Zawierucha.
Kampania reklamowa Stopklatki startuje 27 października i potrwa do końca listopada. Koncept kreatywny bazuje na wiosennej edycji kampanii i zbudowany jest wokół oferty programowej kanału. W jej jesiennej odsłonie centralną pozycję zajmuje nowy sezon pełnego humoru i zwrotów akcji serialu Stopklatki – To nie ze mną z Tomaszem Karolakiem w roli głównej. Dopełnienie stanowią pasma filmowe kanału, które spięte są nadrzędnym sloganem “Lecimy z hitami”. Przewodnikiem po nich jest Rafał Zawierucha, który zachęca widzów do sprawdzania co aktualnie „leci” w Stopklatce.
Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe – Facebook, Instagram, Youtube, SEM), prasie (TV guide’y) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatek stanowią działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
2. sezon To nie ze mną, oryginalnego serialu Stopklatki, widzowie będą mogli oglądać od 1 listopada w środy o 20:00, po dwa nowe odcinki co tydzień. Dodatkowo serial będzie dostępny także w serwisie FilmBox+. To nie ze mną to pełen wyrazistych bohaterów i niebanalnego humoru serial komediowy, który przedstawia perypetie społeczności z małego miasta. W kolejnym sezonie na widzów czekają nowe historie znanych i lubianych bohaterów oraz emocjonujące wątki z postaciami, które wprowadzą dodatkowy zamęt w miasteczku. Gościnnie w serialu występuje także Katarzyna Figura.
“Stopklatka to jeden z kluczowych kanałów portfolio Grupy Kino Polska. To jedyny kanał o tematyce filmowo-serialowej tak szeroko dostępny dla widzów, który już posiada silną markę i uznanie widzów. Widzimy w nim duży potencjał i pragniemy dalej inwestować w jego wzrost, rozwijając m.in. ofertę programową. Przykładem jest właśnie nowy sezon wyprodukowanego przez nas serialu To nie ze mną. Dzięki kampanii promocyjnej będziemy mogli dotrzeć z nim do jeszcze szerszego grona odbiorców. Dodatkowo w kampanii zachęcamy widzów do odkrycia bogatego świata Stopklatki. Nasz brand hero, Rafał Zawierucha przeprowadza widzów przez różnorodne pasma filmowe, pokazując, że każdy znajdzie w Stopklatce ciekawą propozycję na filmowy wieczór. W ten sposób budujemy konkretne przyzwyczajenia i lojalność naszych widzów.” – mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.
W kreacjach reklamowych – zarówno w key visualach, jak i spotach – Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki. Wśród nich są prezentujące najpopularniejsze tytuły sobotnie ”Głośne hity” (Dzień zagłady, Rozgrywka, Ludzie honoru, Fuks, Twister) oraz “Niedziele na luzie” z ofertą programową dla całej rodziny (Rodzina Addamsów, Rodzina Addamsów 2, Kacper, Starsza pani musi zniknąć, Polowanie na mysz).
Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.
foto. Stopklatka