Kanały Nickelodeon ponownie największą grupą stacji dziecięcych w Polsce

Dziecięce portfolio Viacom (marki Nickelodeon, Nick Jr., NickToons) osiągnęło we wrześniu br. udział w rynku na poziomie 11.36% w grupie 4-12*, co pozwoliło stacjom z rodziny Nickelodeon na utrzymanie pozycji lidera wśród kanałów dziecięcych. Co więcej, stacja Nick Jr., kierowana do dzieci w wieku od 2 do 5 lat we wrześniu br., zanotowała największy wzrost udziału w rynku, wynoszący aż 13%*.

 

 

W październiku, z okazji święta Halloween, stacja Nickelodeon przygotowała niespodziankę dla wszystkich młodych miłośników programów „z dreszczykiem” emitując specjalne upiorne odcinki uwielbianych przez dzieci animacji i seriali live-action, m.in. „SpongeBoba Kanciastoportego”„Grzmotomocnych” i „Niebezpiecznego Henryka”.

 

[AdSense-B]

 

Także od środy 31 października na kanale Nickelodeon wystartowały premierowe odcinki „Wojowniczych Żółwi Ninja: Ewolucja”. W najnowszej odsłonie kultowego serialu animowanego widzowie poznają dalsze przygody żółwich braci, którzy po raz kolejny zawalczą ze złoczyńcami kryjącymi się w najmroczniejszych zakątkach Nowego Jorku. Na ekrany NickToons powróci z kolei uwielbiany przez młodych widzów serial animowany „Przygody Niebezpiecznego Henryka”. Pierwszy sezon będzie emitowany na antenie NickToons już od 10 listopada w każdą sobotę i niedzielę o godz. 15:00. A to nie koniec atrakcji! W ramówce Nick Jr., czyli ulubionego kanału wszystkich młodych widzów, już w listopadzie pojawią się premierowe odcinki takich animacji, jak „Psi patrol”, „Dora i przyjaciele” i „Top Wing: Ptasia Akademia”. Jesień z kanałami Nickelodeon, Nicktoons oraz Nick Jr. zapowiada się niezwykle ekscytująco!

 

[AdSense-B]

 

*Nielsen 4-12, 0600-2559, 2018.09 vs 2017.09

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *