Internet & Gry - Reklama

Kaspersky Lab rozszerza swoje portfolio sponsorskie o partnerstwo z zespołem Formuły E, DS Virgin Racing

W ramach innowacyjnego, wieloletniego partnerstwa Kaspersky Lab – globalny dostawca rozwiązań cyberbezpieczeństwa – będzie chronił urządzenia zespołu DS Virgin Racing przed cyberzagrożeniami. O najnowszej współpracy Kaspersky Lab poinformował wraz z założycielem Virgin, Sir Richardem Bransonem, podczas szczytu innowacyjności DS Virgin Racing, zorganizowanego w brooklyńskim centrum New Lab, gdzie zebrało się ponad 250 najbardziej wpływowych liderów biznesowych tego miasta, aby dyskutować o roli biznesu w walce ze zmianami klimatycznymi.
 
Partnerstwo, które rozpoczęło się w przeddzień inauguracyjnego wyścigu Formuły E w Nowym Jorku, przewiduje współpracę zespołu DS Virgin Racing z Kaspersky Lab w celu zaprojektowania i wdrożenia światowej klasy rozwiązań cyberbezpieczeństwa zapewniających ochronę przed znanymi i nadchodzącymi cyberzagrożeniami.
Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab, powiedział: Przyglądaliśmy się Formule E już od jakiegoś czasu i uważamy, że jest to kolejny logiczny krok w naszej dalszej współpracy z fanami sportów motoryzacyjnych. Zespół DS Virgin Racing stanowił dla nas naturalny wybór. Oprócz mocnego oparcia w innowacji technologicznej łączy nas również podobna wizja i pasja dostarczania tej innowacji zarówno naszym klientom, jak i szerzej światu.
Oprócz wspierania jednego z założycielskich zespołów w szybko rozwijającym się globalnym sporcie, jakim jest Formuła E, Kaspersky Lab postrzega środowisko techniczne jako kolejny obszar w swoich dalszych pracach badawczo-rozwojowych dotyczących nowych technologii w celu zabezpieczenia przed cyberzagrożeniami połączonych z siecią i autonomicznych pojazdów. W ramach partnerstwa marka Kaspersky Lab będzie wyraźnie widoczna na bolidach DS Virgin Racing, w strefie serwisowej oraz na kombinezonach kierowców.
Aleksander Mojsiejew, dyrektor ds. sprzedaży, Kaspersky Lab, który poinformował o współpracy wraz z Sir Richardem Bransonem, powiedział: Postęp, jaki poczyniliśmy w zakresie cyberbezpieczeństwa motoryzacyjnego, zawdzięczamy częściowo naszej obecności w sporcie motoryzacyjnym pozwalającej nam na testowanie nowych koncepcji i pomysłów, które następnie znajdują zastosowanie podczas rozwijania naszych rozwiązań dla tej branży.
Alex Tai, szef zespołu DS Virgin Racing, dodał: Jesteśmy zachwyceni perspektywą współpracy z Kaspersky Lab, dzięki której będziemy najlepiej chronionym zespołem w stawce. Jako czołowy, globalny dostawca cyberochrony z bogatą tradycją w sporcie motoryzacyjnym, firma ta jest w stanie ochronić technologię zespołu i zapewnić nam przewagę nad konkurencją.
Więcej informacji o współpracy Kaspersky Lab i zespołu DS Virgin Racing znajduje się na stronach: www.ds-virginracing.comoraz www.kms.racing.

Informacje o Virgin Group

Virgin to międzynarodowa grupa inwestycyjna oraz jedna z najbardziej rozpoznawalnych i szanowanych marek na świecie. Założona w 1970 r. przez Sir Richarda Bransona, Virgin Group prowadzi dobrze prosperujące przedsiębiorstwa między innymi w takich sektorach jak telefonia mobilna, turystyka i transport, usługi finansowe, relaks i rozrywka, jak również zdrowie i odnowa biologiczna. Zespół Formuły E DS Virgin Racing to jeden z założycielskich teamów w całkowicie elektrycznej serii wyścigowej. Kierowany przez Aleksa Taia, współpracował z francuskim producentem samochodów luksusowych DS Automobiles.

Informacje o Mistrzostwach FIA Formuły E

Mistrzostwa FIA Formuły E to pierwsza na świecie seria wyścigów w pełni elektrycznych samochodów jednomiejscowych rozgrywająca się na torach ulicznych jednych z najbardziej rozpoznawalnych miast, takich jak Hongkong, Marrakesz, Buenos Aires, Monako, Paryż, Berlin, Nowy Jork czy Montreal. Mistrzostwa te reprezentują wizję przyszłości branży motoryzacyjnej, pełniąc funkcję platformy umożliwiającej zaprezentowanie najnowszych innowacji w zakresie technologii pojazdów elektrycznych oraz alternatywnych źródeł energii. W przyszłych sezonach zasady będą jeszcze bardziej otwarte, dzięki czemu producenci będą mogli skoncentrować się na rozwoju zespołów silników i akumulatorów, które będą następnie wykorzystywane we współczesnych pojazdach elektrycznych powszechnie spotykanych na drogach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *