Radio

KOMBII, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje „Tylko dobra muzyka”

W poniedziałek 18 marca br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.

 

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła „Tylko dobra muzyka” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski (AMS) oraz w internecie (Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube oraz sieci reklamowe).

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory wspólnie z domem mediowym Spark Foundry (Publicis Groupe). Agencja digitalowa Artegence opracowała koncept kreatywny oraz projekty OOH i digital – reklamy display, screeningi, media społecznościowe oraz dedykowaną kampanii stronę internetową z wideo wywiadami i sekcją konkursową. Autorem sesji fotograficznej zrealizowanej w studio fotograficznym Agencji Gazeta jest Albert Zawada.

W ramach działań promocyjnych Radia Złote Przeboje powstały również krótkie wywiady wideo z Patrycją Markowską oraz muzykami z KOMBII i De Mono, w których gwiazdy odpowiadają na pytania w nietypowy sposób – tytułami swoich piosenek. Nagrania wideo z udziałem artystów zatytułowane „To tu odpowiadają Ci przeboje” można zobaczyć na specjalnej stroniehttp://audycje.zloteprzeboje.tuba.pl/tylko_dobra_muzyka. Za koncept odpowiadała agencja Artegence, a za realizację dom produkcyjny Timecode.

 

 

 

Kampanię wspiera też konkurs antenowy „Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. W zabawie Grzegorz Skawiński z KOMBII, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z lat 80., 90. i dwutysięcznych, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Zadaniem uczestników konkursu jest odgadnięcie tytułów tych utworów, a dla zwycięzców stacja przygotowała nagrody pieniężne. Dodatkowo artyści będą gośćmi Marzeny Rogalskiej w audycji „Rogalska od kuchni”, nadawanej w niedziele między 14:00 a 16:00.

Projekt nowych działań promocyjnych stacji, które potrwają do końca kwietnia br., powstał w ramach współpracy Radia Złote Przeboje z reprezentującą artystów agencją J&J Musicart.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć największe przeboje lat 80., 90. i dwutysięcznych.

Artegence jest jedną z największych, najprężniej i najdłużej działających agencji digitalowych na rynku. Projektuje serwisy dla mediów, portale informacyjne i tworzy kompleksową komunikację w digitalu dla marek – od budowy stron internetowych, poprzez kampanie display, content marketing oraz działania w social mediach.

J&J Musicart to jedna z najstarszych i największych muzycznych agencji impresaryjnych i koncertowych w Polsce. Na przestrzeni lat reprezentowała i reprezentuje wielu popularnych artystów polskiej sceny muzycznej. Odpowiada kompleksowo za wizerunek, promocję, marketing oraz booking koncertów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *