Krzysztof Piątek w reklamie Play (wideo)

Już od 7 czerwca startuje kampania reklamowa z ATL, BTL oraz digital. Napastnika reprezentacji Polski będziemy mogli zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży.

 

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.

 

 

 

Szczegóły Nowy abonament w Play – Play Homebox

Play HOMEBOX to pakiet zawierający internet dla domu oraz abonament komórkowy. Wyróżnia się przede wszystkim dużą paczką danych, która umożliwia pozostanie w kontakcie z bliskimi – w domu z internetem bez limitu (150 GB pełnej prędkości) i poza nim z nielimitowanym internetem w telefonie (35 GB pełnej prędkości). Krzysztof Piątek przeszedł do Play i na start ustrzelił 500 zł rabatu na drugi smartfon w najnowszej ofercie PLAY HOMEBOX.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *