Kurs Skutecznego Działania już w sobotę w „Gazecie Wyborczej”

Jak to się dzieje, że niektórym udaje się coś stworzyć, osiągnąć sukces a innym nie? Jak przekonywać innych, aby chciało im się dać z siebie 200 proc.? Jak ustępować pola, aby nie stracić celu? Kiedy należy odpuścić? Tego wszystkiego można się będzie dowiedzieć z najnowszego projektu tygodnika „Wysokie Obcasy” i działu „Wyborcza to Wy” „Gazety Wyborczej” – Kursu Skutecznego Działania. W pierwszym odcinku cyklu, który ukaże się w „Wysokich Obcasach” 2 czerwca br., o swoich sposobach na skuteczność opowie Jurek Owsiak. Kolejne odcinki będą dostępne co sobota na łamach „Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

 

 

„Dość gadania po próżnicy, czas działać! Ale jak zacząć?” – tak organizatorzy Kursu Skutecznego Działania zachęcają czytelników „Gazety Wyborczej” do aktywności. – „Chcesz zmienić swoją ulicę, dom, miasto, świat na lepszy, ale nie wiesz jak się do tego zabrać, żeby osiągnąć cel? Są ludzie, którym się to udaje. W naszym cyklu wytrwali, wrażliwi i sprawni radzą, jak działać skutecznie”.

Wspólnie przedsięwzięcie „Wysokich Obcasów” i „Wyborcza to Wy” rozpocznie w sobotę, 2 czerwca br. wyjątkowy wywiad-poradnik, w którym Jurek Owsiak zdradzi swoje tajemnice, czyli jak działa, aby się udało.

– Czasem omyłkowo wierzysz w coś, czego nie ma, robisz to, a efekty są rewelacyjne – tłumaczy szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wideo-zapowiedź tego materiału można zobaczyć na profilu „Gazety Wyborczej” na Facebooku i na Wysokieobcasy.pl.

Kolejne części Kursu Skutecznego Działania będą się ukazywać co sobota na łamach „Wysokich Obcasów”,a także na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl w najbliższych tygodniach.

W drugim odcinku, 9 czerwca br. o skuteczności opowie Marta Lempart z Ogólnopolskiego Strajku Kobiet.

Organizatorzy projektu zachęcają też czytelników do przesyłania swoich inspirujących historii na adres: listy@wyborcza.pl.

Nowy projekt „Gazety Wyborczej” pt. Kurs Skutecznego Działania wspiera autopromocja na łamach dziennika, na jego profilach społecznościowych i na Wyborcza.pl, a także kampania prowadzona w internecie (Google, Facebook, YouTube) oraz w stacjach radiowych (m.in. TOK FM). Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *