Logo „Super Expressu” po liftingu

„Super Express” ukazał się z odświeżoną winietą, która odzwierciedla zmiany obejmujące markę. Nowe logo to połączenie 25-letniej tradycji z nowoczesnością i otwarciem ku przyszłości. Pod zmienionym znakiem funkcjonować będą wszystkie produkty realizowane w ramach Grupy Super Express, w tym także portal internetowy, który wcześniej działał pod nazwą SE.pl.

 

 

Lifting ma na celu odświeżenie i unowocześnienie logotypu ‘Super Expressu’, nie niszcząc jego rozpoznawalności i czerpiąc z długoletniego dziedzictwa. Zgodnie ze strategią ‘digital first’ marka Super Express ma być jeszcze bardziej rozpoznawalna w Internecie, dlatego ujednolicono logotyp w gazecie i w sieci – mówi Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express.

„Super Express” nieprzerwanie od marca 2017 roku jest wiceliderem rankingu sprzedaży dzienników ogólnopolskich. Od stycznia 2017 zajmuje także pierwsze miejsce pod względem sprzedaży w województwie mazowieckim. Sprzedaż „Super Expressu” w I kw. 2018 roku wyniosła średnio 125 272 egz. (dane: ZKDP, I-III 2018, sprzedaż wydań ogółem).

Serwis internetowy „Super Expressu” odnotował w kwietniu 2018 prawie 6 mln realnych użytkowników i 39,2 mln odsłon. W porównaniu do kwietnia 2017 roku liczba realnych użytkowników wzrosła o 9%, a odsłon – o 25% (dane: Gemius/PBI, IV 2018, dynamika w porównaniu do IV 2017). Witryna „Super Expressu” jest trzecim pod względem liczby użytkowników serwisem internetowym dzienników ogólnopolskich.

Do Grupy Super Express należą: dziennik „Super Express”, portal internetowy wraz z działalnością wideo, marka Super Biznes działająca w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, a także szereg wydań tematycznych i wydawnictwo książkowe. Od kwietnia 2018 roku redaktorem naczelnym Grupy Super Express jest Grzegorz Zasępa

Zobacz także

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz