Marka Garnier dołącza do akcji #NiechZyjePlaneta prowadzonej przez Ringier Axel Springer Polskaprowadzonej przez Ringier Axel Springer Polska
Kolejna firma dołącza do akcji #NiechZyjePlaneta. Marka Garnier wspiera inicjatywę, która namawia Polaków do podjęcia prostych wyzwań, zmierzających do poprawy przyszłości Ziemi, środowiska i klimatu. W listopadzie wzywanie dotyczy segregowania śmieci i recyklingu.
W serwisach Ringier Axel Springer Polska są publikowane reportaże, artykuły, wywiady i materiały wideo pokazujące, jak codziennie można dbać o naszą planetę. Dziennikarze „zielonej” redakcji kierowanej przez Patryka Motykę z Onetu wyjaśniają, jak przeciwdziałać zagrożeniom klimatycznym i katastrofie ekologicznej.
– Użytkownicy oczekują od marek autentycznego zaangażowania w ważne sprawy i rozwiązywanie globalnych problemów – mówi Olga Korolec, CMO Ringier Axel Springer Polska i Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Media AG. Takim powszechnym wyzwaniem jest przyszłość Ziemi. Pandemia COVID-19 nieco przyćmiła debatę o klimacie i ochronie środowiska, ale ten problem nie znika. Wszyscy musimy troszczyć się o przyszłość naszej planety, a akcja #NiechZyjePlaneta to proste i praktyczne informacje, które pozwalają każdemu dbać o naszą przyszłość. Odpowiedzialne firmy i marki muszą zwracać większą uwagę na sprawy klimatyczne – tłumaczy Olga Korolec.
#NiechZyjePlaneta wpisuje się w inicjatywę United Nations Global Compact #ACTNow, do której Ringier Axel Springer Polska dołączył w grudniu 2019 r. jako pierwszy polski wydawca, by promować i realizować 17 celów zrównoważonego rozwoju, opracowanych przez ONZ.
Ten rok dla marki Garnier jest przełomowy! Od lipca wdrażamy zieloną strategię Green Beauty, która jest wzmocnieniem naszych dotychczasowych działań dla środowiska w obszarach takich jak produkcja, opakowania produktów, ich formuły i składniki oraz walka z zanieczyszczeniem plastikiem – wyjaśnia Katarzyna Chaber-Osińska, Dyrektor Komunikacji Działu Szerokiej Dystrybucji L’Oréal.
Ten ostatni punkt zrealizowaliśmy łącząc siły ze Stowarzyszeniem Czysta Polska podczas akcji Czyste Tatry i naszego własnego programu CSR #OgarnijNaturę. Kolejnym krokiem jest współpraca z Onetem i wsparcie inicjatywy Act Now będącej w zgodzie z naszymi zobowiązaniami. W tym miesiącu Onet porusza tematykę recyklingu, zaś my jako Garnier zwracamy na tę kwestię szczególną uwagę i chętnie przyjęliśmy rolę partnera akcji #NiechZyjePlaneta. Jesteśmy pewni, że wspólnie uda się nam podnieść świadomość naszych odbiorców, a w konsekwencji zrobić dużo dobrego dla środowiska – dodaje Katarzyna Chaber-Osińska.
Partnerem Strategicznym akcji jest Biedronka, a Partnerem Głównym IKEA Polska. Partnerami merytorycznymi akcji są: Centrum Współpracy i Dialogu UW, Global Compact Network Poland i WWF Polska.
Więcej: niechzyjeplaneta.onet.pl