Marta Szwakopf nowym Dyrektorem Ad Sales & Brand Solutions w regionie CEE firmy Turner

Od 1 października Marta Szwakopf obejmuje stanowisko Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera.

 

 

Turner, do którego należą kanały Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN, ma nowego Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w regionie CEE. Nową, poszerzoną rolę objęła Marta Szwakopf, która będzie odpowiedzialna nie tylko za sprzedaż czasu reklamowego kanałów z portfolio, ale też za niestandardowe działania na antenach i w serwisach cyfrowych marek Turnera. Szwakopf wniesie do firmy bogate doświadczenie, zdobyte w różnorodnych instytucjach medialnych. Pracowała m.in.  w TVP, w  dziale zakupów programowych oraz w dziale zakupów i programingu TV4. Była odpowiadzialna za strategię programową stacji Nickelodeon w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie, a w ostatnim czasie pełniła funkcję Dyrektora Kanałów Tematycznych i Reklamy platformy nc+.

Marta Szwakopf będzie pracowała w warszawskim biurze Turnera i będzie raportować do Matthiasa Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *