Miesięcznik „Murator” z nowym logo

Majowy numer miesięcznika „Murator” ukazał się ze zmienioną winietą, która odzwierciedla uspójnienie wizerunku marki Murator niezależnie od platformy publikacji. Nowy logotyp jednoczy wszystkie projekty i działania realizowane pod nazwą Murator, czyli: wydania drukowane, numery specjalne, wydania cyfrowe, wersje mobilne, serwisy internetowe, społeczności na forum i w serwisach społecznościowych, a także projekty budowlane i doradztwo kredytowe.

 

 

Wprowadzenie wspólnego logotypu dla wszystkich działalności realizowanych w ramach Muratora to zwieńczenie procesu, który rozpoczął się w styczniu br. Nastąpiło wówczas skonsolidowanie redakcji prasowych i internetowych pod wspólnym redaktorem naczelnym Piotrem Laskowskim. W marcu uruchomiona została witryna Murator.pl, stanowiąca połączenie popularnego, otwartego serwisu budowlanego dla szerokiego grona odbiorców z płatną platformą treści Premium. Ukazały się także numery specjalne w wersji multimedialnej (cyfrowej) „Urządzamy ogród” (http://miesiecznik.murator.pl/urzadzamy-ogrod/) i „Budowa Domu” (http://miesiecznik.murator.pl/budowa-domu/).

 

 

Odpowiadając na zapotrzebowanie Czytelników, podążamy za trendami konsumpcji informacji o tematyce budowlanej. Kładziemy nacisk na to, żeby być blisko różnych grup odbiorców, na każdym etapie inwestycji i w dogodnej formie. Utrzymując najwyższy poziom merytoryczny wersji drukowanej, oferujemy tę samą jakość w przystępnej formie skierowanej do użytkowników komputerów, tabletów i smartfonów – mówi Anna Kamińska, dyrektor zarządzająca segmentem budowlanym w Grupie ZPR Media

Ideę współistnienia wersji drukowanej i internetowej najpełniej obrazuje pomysł multimedialnych Numerów Specjalnych Muratora. Dla Czytelników przyzwyczajonych do tradycyjnych wydań, powstaje wersja drukowana, dostępna w sieci sprzedaży prasy. Dla osób, które preferują dostęp do fachowej wiedzy w Internecie, przygotowywana jest wersja cyfrowa (PDF i online), osadzona na stronie Murator.pl. Wersja multimedialna zawiera dodatkowe treści: wideo, zdjęcia oraz galerie produktów z linkami do sklepów. Jest ona bezpłatna (wystarczy się zarejestrować) i przystosowana zarówno do korzystania na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Do porad zawartych w Multimedialnych Numerach Specjalnych zajrzeć można zarówno siedząc w domowym fotelu, jak i przebywając na placu budowy bez dostępu do Internetu (wersję multimedialną można czytać w trybie online i offline).

Murator to najpopularniejszy i najstarszy medialny brand budowlany w Polsce. Tworzą go: miesięcznik „Murator” (na rynku od 1983 roku), miesięcznik „Architekura-murator”, Numery Specjalne, Informator Budowlany i Informator Instalacyjny, kolekcje Projektów Gotowych, wydanie cyfrowe Muratora, serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Architekura.murator.pl, Forum Muratora, serwisy społecznościowe (na Facebooku, Instagramie i YouTube), a także sprzedaż projektów budowlanych i doradztwo kredytowe.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.