Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Motorola startuje z nową, świąteczną kampanią 360 (wideo)

Firma Motorola wystartowała ze świąteczną kampanią promującą swoje kultowe produkty – smartfony z linii moto g, które są na polskim rynku prawdziwym bestsellerem. W ramach kampanii, marka przygotowała specjalną ofertę na wszystkie modele moto g5 dostępne w zestawie ze słuchawkami motorola pulse 2 w prezencie.

15 listopada 2017 wystartowały pierwsze działania w ramach kampanii 360°. Marka Motorola wraz ze swoją ofertą specjalną będzie mocno widoczna w kanałach online i offline oraz u najważniejszych partnerów handlowych – sieciach retail RTV Euro AGD, Media Markt, Saturn, Media Expert, Komputronik, X-kom, Neonet, a także u operatorów komórkowych Play, T-Mobile, Plus oraz Orange. Od 27 listopada ruszyła emisja własnego spotu reklamowego w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

Szeroko zakrojonej akcji promocyjnej towarzyszą intensywne kampanie online, kreacje outdoor, nowa identyfikacja wizualna produktów w stacjonarnych punktach sprzedaży w reatilu i u operatorów komórkowych oraz aktywności w sklepach stacjonarnych i galeriach handlowych. Działania są wspierane w kanałach społecznościowych marki oraz w ramach działań PR.


„To pierwsza tak duża i kompleksowa kampania smartfonów Motorola w Polsce. Chcemy być obecni z naszymi produktami jak najbliżej naszych klientów, dlatego prowadzimy intensywne działania zarówno w internecie, telewizji, jak i w ponad 550 najpopularniejszych sklepach stacjonarnych, sklepach internetowych i ponad 2800 punktach operatorów komórkowych. Jesteśmy obecni z nową ekspozycją produktów, drużyną profesjonalnych promotorów i energetyczną komunikacją, której celem jest zaprezentowanie naszej specjalnej oferty świątecznej na smartfony moto g5 w zestawie ze słuchawkami motorola pulse 2 w prezencie.
Do naszych tegorocznych działań promocyjnych wybraliśmy całą linię smartfonów moto g5. Są to największe bestsellery, które bardzo dobrze przyjęły się na naszym rynku dzięki idealnym stosunku jakości do ceny. Oferują ponadprzeciętną płynność działania, atrakcyjny design i wykonanie, niezawodność, doskonałe funkcje multimedialne, zoptymalizowane oprogramowanie, bardzo dobre aparaty w swojej klasie i atrakcyjną cenę – już od 749 zł. Teraz, razem ze słuchawkami Motorola pulse 2, smartfony moto g są jeszcze lepszym pomysłem na prezent dla każdego.” mówi Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.

Najnowsza kampania marketingowa Motorola jest kontynuacją działań komunikacyjnych w ramach wprowadzonej kilka miesięcy temu nowej strategii marki. Od początku bieżącego roku firma wprowadziła nowe, uporządkowane portfolio produktów, ujednoliciła identyfikację wizualną i konsekwentnie prowadzi energetyczną, pozytywnie zakręconą komunikację oferując najlepszą jakość w cenie, na którą każdy może sobie pozwolić.

Kampania Motorola będzie trwać do 31.12.2017 r. Świąteczna oferta Motorola ze smartfonami moto g5 oraz słuchawkami motorola pulse 2 jest dostępna u wybranych partnerów do 31.12.2017 r. lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.motorolapolska.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *