Motowizja przedłuża kontrakt Premium TV

Motowizja Televison LTD. przedłuża porozumienie o współpracy z TVN Media Sp. z o.o. Zgodnie z umową biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, nadal posiada wyłączność na sprzedaż i planowanie czasu reklamowego tego kanału.
 
Motowizja jest dostępna w Premium TV od czerwca 2015 roku. Czas reklamowy stacji jest sprzedawany w produkcie spotowym „Mężczyzna Premium” oraz pakiecie kontekstowym „Sport”.
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 62 kanały telewizyjne, których udział w oglądalności w br. wyniósł 26% w grupie A16-49 (dane: I-XI’17; Nielsen Audience Measurement).


Jedna myśl na temat “Motowizja przedłuża kontrakt Premium TV

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *