Prasa - Ksiązka

Najgorętsze jesienno-zimowe trendy w październikowym numerze „Avanti” oraz maseczka w płachcie do twarzy

Nowości wprost ze światowych wybiegów, 50 najpopularniejszych modeli trencza oraz porady, jak stosować kosmetyki z kwasami znajdą się w październikowym wydaniu miesięcznika „Avanti”, które do sprzedaży trafi już jutro – w piątek, 28 września br. Magazyn będzie można kupić również w wersji z dodatkiem – uwielbianą przez kobiety maseczką do twarzy w płachcie.
 

 

– W tym numerze znajdziecie najważniejsze tendencje, supermodne kolory, kroje, tkaniny, akcesoria, które pojawiły się na światowych wybiegach. To źródło, z którego będziemy czerpać inspiracje przez najbliższe miesiące i wierzcie mi, jesień na pewno nie będzie nudna! – pisze we wstępie do październikowego „Avanti” Marta Kulczycka, redaktor naczelna miesięcznika.

W październikowym numerze czytelniczki przeczytają o najważniejszych nowościach z jesienno-zimowych kolekcji, m.in.: zwierzęcych printach, supermodnym zielonym kolorze, ubraniach w stylu lat 80., nieśmiertelnej kracie, biżuterii z perłami oraz botkach, które kolejny sezon nie schodzą z wybiegów. Ponadto redakcja podpowie, jak niewielkim kosztem odświeżyć swoją garderobę na jesień.

Tematem numeru jest wyjątkowo uniwersalny klasyk i modowy evergreen – trencz. Redakcja przedstawia 50 najnowszych modeli tego płaszcza, w sam raz na chłodne spacery. Do wyboru będą zarówno te klasyczne w pastelowych odcieniach lub w kratę, jak i bardziej awangardowe – w kwiaty lub motocyklowe.

W dziale Uroda czytelniczki „Avanti” dowiedzą się, w jaki sposób nosić modne w tym sezonie metaliczne kolory, znajdą test podkładów nawilżających, a także porady, jak stosować kosmetyki z kwasami. Dowiedzą się również, które akcesoria do włosów są tej jesieni obowiązkowe. 

Najnowszy numer „Avanti” ukaże się na rynku w piątek, 28 września br. w cenie 5,99 zł. Wersja magazynu z maseczką do twarzy w płachcie będzie kosztowała 8,99 zł.

Październikowe wydanie miesięcznika jest promowane w radiu (radiostacje Agory), w kinach sieci Helios oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *