Największy serwis vod.pl w nowej odsłonie

Należący do Grupy Onet-RAS Polska serwis vod.pl, lider kategorii serwisów VOD, w drugie półrocze 2018 wchodzi z nową identyfikacją wizualną oraz współpracą z grupą mediową Viacom International Media Networks.

 

 

Od 16 lipca vod.pl jest dostępny w nowej odsłonie – zmienił się logotyp i identyfikacja wizualna. Nowy wygląd serwisu to zapowiedź większych zmian, które stopniowo będą wprowadzane w vod.pl. Nowa identyfikacja vod.pl powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.

- Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się vod.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez vod.pl – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor artystyczny Grupy Onet-RAS Polska.

Serwis vod.pl nawiązał także współpracę z grupą medialną Viacom International Media Networks w zakresie dostępu do treści. Użytkownicy vod.pl będą mogli bez opłat oglądać ponad 300 epizodów najlepszych propozycji programowych MTV oraz Comedy Central. Wśród nich znalazły się między innymi: seriale „Inna”, „Broad City”, „Scrubbing in”; programy: „Ekipa z Newcastle”, „Catfish”, „Niemożliwe”, „Nastoletnie matki”, „Kodeks dziewczyny”; programy komediowe Comedy Central: „Adam's Devine House Party”, „Drunk History” czy „Half Hour”.

- Nowa współpraca z Viacom to kolejny ważny krok w realizacji naszej wizji – stworzenia serwisu VOD, który zapewni szeroki, legalny dostęp do polskich i zagranicznych produkcji w jednym miejscu. Jednocześnie nowa identyfikacja wizualna ma za zadanie odzwierciedlić atrakcyjność, różnorodność oraz aktualność oferty jaką posiada serwis vod.pl mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający vod.pl.

 

Vod.pl niezmiennie jest liderem na polskim rynku serwisów VOD. W katalogu vod.pl znajduje się obecnie prawie 10 tys. materiałów wideo. W czerwcu serwis odnotował wzrost o 114,4 tys. Użytkowników w stosunku do maja 2018. Średnia liczba RU w pierwszym półroczu 2018 wyniosła 3 mln 860 tys. i jest o 85 tys. wyższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Vod.pl jest liderem zasięgowym – 13,6 proc. w czerwcu 2018 r. (dane: Gemius/PBI, czerwiec 2018).

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.